This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ICE LC Project

iemand in loenen die bied een rs24 voor dna aan voor maar iets van 200 ofzo iets voor jou
voor de rest jammer dat het WEER zo lang gaat duren

Rolf@Jaguar said:
Jammer bas... maar waarom zijn alle onderdelen stop gezet die zouden komen..?

Kuit@NRG said:
iemand in loenen die bied een rs24 voor dna aan voor maar iets van 200 ofzo iets voor jou
voor de rest jammer dat het WEER zo lang gaat duren

Voor beide kan ik antwoorden...leen jij me het geld ?
Mja bekende probleem van de laatste tijd.

Last edited:
Hij zal misschien vanmiddag de verkoop in gaan
Ik wil het zelf absoluut niet maar mijn laptop voor school is nu echt naar de klote en ik moet een andere hebben aangezien ik anders niet naar school kan + dat ik verder geen pc heb dus kan ik thuis ook niks doen.

Ik ga hem vanmiddag eerst proberen te laten maken, maar het scherm enzo zijn al helemaal fucked up (half jaar) en nu wil hij niet eens meer aan.Dus vrees het ergste.
Onderdelen vervangen aan die laptop is echt kk duur, in elk geval niet de moeite waard aangezien het scherm en wat dingen al verneukt zijn.

Jammer maar helaas...kan er weinig van maken.
Laten we maar hopen dat hij vanmiddag tijdelijk gemaakt kan worden zodat hij nog een maandje of 2 meekan.

Hoop dat ik duidelijk genoeg ben zo, voor ik weer allemaal gezeik krijg hier...het is echt niet mijn eerste keus.

Damn it, dit is echt fucked up... Kunnen je ouders geen laptop voor je kopen? ... zou erg zonde zijn als dit project niet (door jou) wordt afgemaakt..

Succes ermee!

wel jammer, is echt een nice project.
Hoop voor je dat je het allemaal geregeld krijgt...
Misschien ken je ergens goedkoop een 2e hands laptop regelen, zodat je maar een paar onderdelen hoef te verkopen.

succes!

Wat is dit nou bas :'( zoek een goedkope laptop en ga gewoon door!

't begon net zo gezellig te worden met al die projecten in de buurt x|

echt zonde man. ik hoop dat je niet je volledige scooter, setup moet wegdoen. verder zou ik zeggen: zoek een goedkope laptop en vraag je ouders/vrienden om effe geld te lenen. en dan (als je werk hebt) betaal je het hen trug.

Nja, wie wil dat niet .... Ik vind het net zo jammer, maar wat niet is, dat is niet.. Je moet wel reëel kunnen blijven.
Hopen op het beste dan?

x8rX@Special said:
Wat is dit nou bas :'( zoek een goedkope laptop en ga gewoon door!

't begon net zo gezellig te worden met al die projecten in de buurt x|

Nee ik heb een laptop nodig met een groot werkgeheugen en grafische kaart...
Aangezien we met zware programma's (gaan)werken op school.

Dus ja,..

Voorlopig houd ik de ice zelf nog even , tis niet veel zonder setup maar toch...vind het zonde om hem weg te doen...

Even kijken hoe ver ik kom als de parts verkocht zijn
Misschien beter om het zooitje de deur uit te doen, wordt toch nooit meer wat , gaat het weer een jaar duren.