Welke heb je getest heb je de standaatd veer nog@Carter uit alle drukveren Die we getest hebben bleek de gele het meeste resultaat te leveren
@Enterprise & @Melvin89
Ik wil de brommer gebruiken voor dagelijks gebruik, school, werk etc. En uit jullie reactie op te maken is het verstandig om wat ik wil de volgende dingen te halen:
- DR70
- Minimaal 17,5 mm (liefst Dellorto)
- En malossi overbrenging.
- Yasuni R
- Ik heb overigens wel gelezen dat voor overbrenging Polini beter is.
Ga een stukje rijden vol gas 2km dan sleutel omdraaien af laten koelen draai je bougie eruit kijk naar de kleur is hij mooi van kleur dan heb je ergens een lek denk ikWelke heb je getest heb je de standaatd veer nog
Normaal zijn drukveer en rollen 1 systeem dus bij zware rollen zware drukveer en andersom natuurlich@Carter ik heb alle kleuren druk veren en ook nog de originele.
Dus als je dat allemaal geprobeerd heb en je houd die dip bij wegrijden is t eat andersNormaal zijn drukveer en rollen 1 systeem dus bij zware rollen zware drukveer en andersom natuurlich
Als je je carterdeksel eraf haalt staat je snaar dan vlink op spanning trekt hij m achter in de poelieDus als je dat allemaal geprobeerd heb en je houd die dip bij wegrijden is t eat anders
Kijk of je snaar hoog op de achterste poelie ligt en hij moet niet loeistrak staan@Carter met overbrenging, welke onderdeel zou het kunnen zijn?
De snaar moet een klein beetje slip hebbenKijk of je snaar hoog op de achterste poelie ligt en hij moet niet loeistrak staan
Als je wegrijd volgas heeft hij dan tot dertig andere toeren als daarna zeg maar eerst hoge toeren daarna lagen of eerstlage daarn na dertig hogere toeren@Carter dat is allemaal in orde, en hij heeft inderdaad wat slip
En is je starterkrans andere kant van vario orgineel met glijbus en varoiAls je wegrijd volgas heeft hij dan tot dertig andere toeren als daarna zeg maar eerst hoge toeren daarna lagen of eerstlage daarn na dertig hogere toeren
Je had een dip tussen 10 en 30 zei jeAlles van de vario is nog origineel, Hij trekt wel gewoon prima maar voorheen trok hij niet in gelijk aantal toeren op
Door die gele drukveer gaat hij ook minder hard veel meer kracht moet hij zetten om de achterpoelie uit elkaar te drukkenJe had een dip tussen 10 en 30 zei je