Hulp bij cilinder aerox

Beste ik heb een belangrijk vraagje ik heb een aerox nieuw model 2t en heb altijd 90kmh gereden met 70cc van stage 6 cilinder nu wil ik een 75cc bestellen om dat ik mijn uitlaat bouten en kapot gedraaid maar mijn vraagje is een 75cc met 6 poorten zijn deze goed en wat is het verschil nu met een 70cc en een 75 want een 70cc is 47mm en een 75cc 48 is dat nu beter of niet ?
Post automatically merged:

Beste ik heb een belangrijk vraagje ik heb een aerox nieuw model 2t en heb altijd 90kmh gereden met 70cc van stage 6 cilinder nu wil ik een 75cc bestellen om dat ik mijn uitlaat bouten en kapot gedraaid maar mijn vraagje is een 75cc met 6 poorten zijn deze goed en wat is het verschil nu met een 70cc en een 75 want een 70cc is 47mm en een 75cc 48 is dat nu beter of niet ?
 
Advertisement - register to remove this

De eerste 30km komen vanuit je koppeling en poulies, daarna komt je vario de boel verder op snelheid brengen. Witte drukveer is de slapste van het hele stel volgens mij, probeer eens een gele ofzo. Als je uit de buurt van Roosendaal komt heb ik wel wat drukveren die je mag proberen. Heb ook rollen genoeg om eens te testen
Dit zou top zijn hoe kunnen we elkaar ontloeten en kan ik naar je toe komen ?
Post automatically merged:

Dit zou top zijn hoe kunnen we elkaar ontloeten en kan ik naar je toe komen ?
Post automatically merged:

Ik heb gisteren net nieuwe rollen gaan halen maar no ik geef het zometeen gewoon op ik vraag gewoon hulp vanuit stil stand direct wihlee te gaan snapje en direct naar de top trekt
 

Attachments

  • B418B4A0-2616-4CE8-8F5D-4A094CCDBEB5.png
    B418B4A0-2616-4CE8-8F5D-4A094CCDBEB5.png
    402.9 KB · Views: 7
Last edited:
Oow dat is vlakbij, kan ook keer jou kant opkomen. Misschien makkelijker dan met een onafgestelde scooter.deze.kant opkomen
Dat zou ik wel willen maar ik rijd gewoon met deze brommer naar u toe is geen probleem enkel hij trekt goed op nu enkel in het begin met optrekken niet en ik haal max maar 88 snelheid nu let vorige cilinder 90 dus weet niet hoe het komt en ik wil een 95 rijden of 100 toch
 
Dat zou ik wel willen maar ik rijd gewoon met deze brommer naar u toe is geen probleem enkel hij trekt goed op nu enkel in het begin met optrekken niet en ik haal max maar 88 snelheid nu let vorige cilinder 90 dus weet niet hoe het komt en ik wil een 95 rijden of 100 toch
Stuur me.ff.een.prive berichtje anders. Heb nog 3 weken vakantie/vaderschapsverlof dus moet wel wat te regelen zijn
 
Back
Top