Hulp bij cilinder aerox

Beste ik heb een belangrijk vraagje ik heb een aerox nieuw model 2t en heb altijd 90kmh gereden met 70cc van stage 6 cilinder nu wil ik een 75cc bestellen om dat ik mijn uitlaat bouten en kapot gedraaid maar mijn vraagje is een 75cc met 6 poorten zijn deze goed en wat is het verschil nu met een 70cc en een 75 want een 70cc is 47mm en een 75cc 48 is dat nu beter of niet ?
Post automatically merged:

Beste ik heb een belangrijk vraagje ik heb een aerox nieuw model 2t en heb altijd 90kmh gereden met 70cc van stage 6 cilinder nu wil ik een 75cc bestellen om dat ik mijn uitlaat bouten en kapot gedraaid maar mijn vraagje is een 75cc met 6 poorten zijn deze goed en wat is het verschil nu met een 70cc en een 75 want een 70cc is 47mm en een 75cc 48 is dat nu beter of niet ?
 
Advertisement - register to remove this

Beste ik heb nog eens een vraagje ik heb nu de dr70cc cilinder er op zitten samen met alles wat ik er voor had en nu graak ik amper aan de 50 hij trekt heel rustig op en dan pas vanaf 50 gaat die rustig traag verder aan wat kan dit liggen want heb hier voor een gewone stage 6 cilinder gehad en alles is gewoon het zelfste gebleven maar nu ineens met deze cilinder trekt hij echt traag op
 
Wat is je bougiekleur?
En welke drukveer en en trekveren en rollen?
4,7 gram rollen
Witte duw veer van malossi
Gele trekveer en koppeling van toperformance
Oke rginele uitlaat van stage 6
Bougie kleur is goed coffee bruin . Mvg
Post automatically merged:

4,7 gram rollen
Witte duw veer van malossi
Gele trekveer en koppeling van toperformance
Oke rginele uitlaat van stage 6
Bougie kleur is goed coffee bruin . Mvg
Ook nog 17,5 carburateur van delorto maar ik heb altijd goed kunnen rijden en goed trekken auto whilee en nu heel traag oo trekken en pas vanaf de 50 trekt hij rustog door
Post automatically merged:

Wat is je bougiekleur?
En welke drukveer en en trekveren en rollen?
.
 
Last edited:
Aangezien je een malossi vario heb denk ik juist dat je misschien wat hoger moet.
Ja maar hij trekt nu al niet goed op enkel aLs ik hem met zen achter weel van de gro
D haal dan wel en als ik gewoon rij dan gaat hij pas rustig opbouwen en sneller vanaf de 50kmph dus wat is het dan wsnt alkes wat ik nu had reed ik er voor ook en reed ik 90 dn trok die echt heel goed zoals het moet wheele
Post automatically merged:

Ja maar hij trekt nu al niet goed op enkel aLs ik hem met zen achter weel van de gro
D haal dan wel en als ik gewoon rij dan gaat hij pas rustig opbouwen en sneller vanaf de 50kmph dus wat is het dan wsnt alkes wat ik nu had reed ik er voor ook en reed ik 90 dn trok die echt heel goed zoals het moet wheele
hij krijgt hem echt moeilijk door getrokken naar zijn top
 
Last edited:
Nu heb ik nog een vraagje ik zal eerst men setup zeggen

stage 6 uitlaat orginele
4gram vario roller vario malossi
Trekschoenen van toperformance en gele trekveertjes
Witte duwveer van malossi
Dr70cc
17,5 carburateur Delorto


mijn vraag is dus eerst reed hij niet goed trok hij heel traag op naar de 50 en dan pas verder nu heb ik inmiddels 4gram rollen er in gedaan en trekt hij heel goed maar eerst trekt hij traag vanaf de 10 kmph dan trekt hij door en heel hard in overtoeren en rij ik met heel veel moeite 80 wel makkelijk 70 of 75 maar ik wil de 95 halen nu en zeker met deze cilinder ik wil ook vanuit stilstand wihlee natuurlijk maar waar moet ik nu beginnen met zoeken alstublieft help me iemand . Mvg
 
De eerste 30km komen vanuit je koppeling en poulies, daarna komt je vario de boel verder op snelheid brengen. Witte drukveer is de slapste van het hele stel volgens mij, probeer eens een gele ofzo. Als je uit de buurt van Roosendaal komt heb ik wel wat drukveren die je mag proberen. Heb ook rollen genoeg om eens te testen
 
Back
Top