Hulp bij cilinder aerox

Beste ik heb een belangrijk vraagje ik heb een aerox nieuw model 2t en heb altijd 90kmh gereden met 70cc van stage 6 cilinder nu wil ik een 75cc bestellen om dat ik mijn uitlaat bouten en kapot gedraaid maar mijn vraagje is een 75cc met 6 poorten zijn deze goed en wat is het verschil nu met een 70cc en een 75 want een 70cc is 47mm en een 75cc 48 is dat nu beter of niet ?
Post automatically merged:

Beste ik heb een belangrijk vraagje ik heb een aerox nieuw model 2t en heb altijd 90kmh gereden met 70cc van stage 6 cilinder nu wil ik een 75cc bestellen om dat ik mijn uitlaat bouten en kapot gedraaid maar mijn vraagje is een 75cc met 6 poorten zijn deze goed en wat is het verschil nu met een 70cc en een 75 want een 70cc is 47mm en een 75cc 48 is dat nu beter of niet ?
 
Advertisement - register to remove this

Dat is echt een rommel cilinder die moet je niet willen monteren joh. Pak gewoon een Dr70 of een Stage6 wat je zei. Of je fixt gewoon die gebroken boutjes en bespaard een paar centen
Ja het probleem is cilinder zelf is afgebroken dus om weg te gooien en waarom is dit een rommel cilinder ? En ik heb max 130€ voor een clinder hier liggen dus wat kost die dr ?
Post automatically merged:

Denk niet dat deze heel goed kan zijn, beter die stage6 cilinder gewoon fixen die zijn vee beter
Beste maar wat is dit efect denkje van deze cilinder en welke snelheid kan ik hier mee rijden denkt u ?
 
Last edited:
Dr70 zit.je op.ongeveer hetzelfde volgens mij.

Maar jij denkt dat die 5cc extra het een of andere snelle cilinder maakt? Wat verwacht je nou van een cilinder van 130 euro? De DR heeft zich al 10jaar bewezen als.een super cilinder voor dagelijks gebruik die ook lekker mee komt in het verkeer. Motorkit maakte vroeger leuke spatbordjes en daar hadden ze beter bij kunnen blijven. Als ze het al moeten aanprijzen met een hogedruk kop op een gijtijzeren cilinder kan het al niet veel zijn. Zo'n kop heeft namelijk 0.0 nut op zo'n laagtoerige cilinder.

Mijn advies pak die DR dan heb je een prima.cilinder voor weinig geld. Maar je zal waarschijnlijk al wel die 75cc besteld hebben. Maar onthoud als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook;)
 
Yasuni Z is idd voor std cilinders, als je een DR70 neemt raad k je aan om een Yasuni R te nemen of een Gianelli Shot.
Want die uitlaten zijn gelukkig niet voor standaard cilinders

Een Yasuni Z kan wel op een DR70 geen enkel probleem, er zijn betere keuzes tuurlijk. Maar zoals je leest heeft de topicstarter net genoeg geld om de cilinder te vervangen. Niks mis mee maar om dan meteen te brullen dat ie een andere uitlaat en weet ik het allemaal moet hebben valt wel mee. Prima als dagelijks vervoer zou er niet te veel aan veranderen. Tenzij het sneller moet maar dat is weer een ander verhaal.
 
Want die uitlaten zijn gelukkig niet voor standaard cilinders

Een Yasuni Z kan wel op een DR70 geen enkel probleem, er zijn betere keuzes tuurlijk. Maar zoals je leest heeft de topicstarter net genoeg geld om de cilinder te vervangen. Niks mis mee maar om dan meteen te brullen dat ie een andere uitlaat en weet ik het allemaal moet hebben valt wel mee. Prima als dagelijks vervoer zou er niet te veel aan veranderen. Tenzij het sneller moet maar dat is weer een ander verhaal.
Post automatically merged:

Beste weet u waar deze dr cilinder nog verkrijgbaar is want op k parts is hij niet meer op vooraad en ik heb nog een vraagje ik heb ook nog een stage 6 uitlaat liggen orginele racing maar deze heeft een kleinere tuetje en demper dan die van de yasuni . Mvg
 
Want die uitlaten zijn gelukkig niet voor standaard cilinders

Een Yasuni Z kan wel op een DR70 geen enkel probleem, er zijn betere keuzes tuurlijk. Maar zoals je leest heeft de topicstarter net genoeg geld om de cilinder te vervangen. Niks mis mee maar om dan meteen te brullen dat ie een andere uitlaat en weet ik het allemaal moet hebben valt wel mee. Prima als dagelijks vervoer zou er niet te veel aan veranderen. Tenzij het sneller moet maar dat is weer een ander verhaal.
Punt was alleen dat een R veel beter presteert dan een Z, en ja t kan er wel op maar optimaal is wat anders.
 
Punt was alleen dat een R veel beter presteert dan een Z, en ja t kan er wel op maar optimaal is wat anders.
Punt is dat je roept dat een z voor standaard cilinders is en een r of shot voor 70cc zou zijn. Maargoed het rijd allemaal prima.

Ja die stage6 uitlaat kan je ook gebruiken op een DR70. En ja hoor meteen bingo

 
Back
Top