Hulp bij cilinder aerox

Beste ik heb een belangrijk vraagje ik heb een aerox nieuw model 2t en heb altijd 90kmh gereden met 70cc van stage 6 cilinder nu wil ik een 75cc bestellen om dat ik mijn uitlaat bouten en kapot gedraaid maar mijn vraagje is een 75cc met 6 poorten zijn deze goed en wat is het verschil nu met een 70cc en een 75 want een 70cc is 47mm en een 75cc 48 is dat nu beter of niet ?
Post automatically merged:

Beste ik heb een belangrijk vraagje ik heb een aerox nieuw model 2t en heb altijd 90kmh gereden met 70cc van stage 6 cilinder nu wil ik een 75cc bestellen om dat ik mijn uitlaat bouten en kapot gedraaid maar mijn vraagje is een 75cc met 6 poorten zijn deze goed en wat is het verschil nu met een 70cc en een 75 want een 70cc is 47mm en een 75cc 48 is dat nu beter of niet ?
 
Advertisement - register to remove this

Punt is dat je roept dat een z voor standaard cilinders is en een r of shot voor 70cc zou zijn. Maargoed het rijd allemaal prima.

Ja die stage6 uitlaat kan je ook gebruiken op een DR70. En ja hoor meteen bingo

Super bedankt voor al je hulp . En die van ddl tuni g is die dan gelijk ook getuned aangezien de prijs 10€ duurder is . Mvg
 
Punt is dat je roept dat een z voor standaard cilinders is en een r of shot voor 70cc zou zijn. Maargoed het rijd allemaal prima.

Ja die stage6 uitlaat kan je ook gebruiken op een DR70. En ja hoor meteen bingo

Beste ik heb net deze besteling gedaan bij DDL maar weet u hoeka
G het ongeveer duurt ik brn van belgie en heb 14€ verzendkosten moeten betalen
 

Attachments

  • A0F37A7D-7A72-4B2E-B9E1-E4B5906918AC.jpeg
    A0F37A7D-7A72-4B2E-B9E1-E4B5906918AC.jpeg
    65.1 KB · Views: 8
dat moet wel lukken als je hem goed gaat afstellen maar hoger dan 100 word wel weer moeilijk

Heel even kort off-topic maar wat is nu eigenlijk precies de bedoeling met 90 of 100 halen? Heb dit altijd al een vreemd gedachtegang gevonden binnen de scooterwereld. Wil je nu perse 100 halen omdat je tegen je vrienden kunt zeggen mijn scooter rijdt 100 of ben je van plan om hiermee de snelweg op te gaan? Als deze hele snelheid gebeuren nu gebaseerd is op dagelijks afstand en tijd tussen thuis-werk of thuis-school verkeer dan kan ik me wel iets bij voorstellen maar of dat het geval is betwijfel ik.
 
Heel even kort off-topic maar wat is nu eigenlijk precies de bedoeling met 90 of 100 halen? Heb dit altijd al een vreemd gedachtegang gevonden binnen de scooterwereld. Wil je nu perse 100 halen omdat je tegen je vrienden kunt zeggen mijn scooter rijdt 100 of ben je van plan om hiermee de snelweg op te gaan? Als deze hele snelheid gebeuren nu gebaseerd is op dagelijks afstand en tijd tussen thuis-werk of thuis-school verkeer dan kan ik me wel iets bij voorstellen maar of dat het geval is betwijfel ik.
Beste mijn scooter aerox dus is ingeschreven als motor dus is bedoeld voor naar werk te rijden en voor korte afstanden op de snelweg . Mvg
 
Heel even kort off-topic maar wat is nu eigenlijk precies de bedoeling met 90 of 100 halen? Heb dit altijd al een vreemd gedachtegang gevonden binnen de scooterwereld. Wil je nu perse 100 halen omdat je tegen je vrienden kunt zeggen mijn scooter rijdt 100 of ben je van plan om hiermee de snelweg op te gaan? Als deze hele snelheid gebeuren nu gebaseerd is op dagelijks afstand en tijd tussen thuis-werk of thuis-school verkeer dan kan ik me wel iets bij voorstellen maar of dat het geval is betwijfel ik.
nee hoeft niet perse maar als je maar 1 scooter hebt en je wilt ook gewoon snel kunnen racen met bijv vrienden ergens waar t kan natuurlijk in een veilige omgeving, is het chill om niet de hele tijd je setup aan te passen en gw een setup hebben die goed lekker loopt. en dus ook zo hard mogelijk. Ik ben zelf niet zo maar heb wel vrienden die zo denken en snap t ook wel
 
nee hoeft niet perse maar als je maar 1 scooter hebt en je wilt ook gewoon snel kunnen racen met bijv vrienden ergens waar t kan natuurlijk in een veilige omgeving, is het chill om niet de hele tijd je setup aan te passen en gw een setup hebben die goed lekker loopt. en dus ook zo hard mogelijk. Ik ben zelf niet zo maar heb wel vrienden die zo denken en snap t ook wel
Super en ja idd dit is een setup waar ik minstens toch wel een goede 95 mee wil rijden voor op de weg natuurlijk. Mvg
 
Beste ik heb net deze besteling gedaan bij DDL maar weet u hoeka
G het ongeveer duurt ik brn van belgie en heb 14€ verzendkosten moeten betalen
Zal begin van de week wel binnen zijn.

Maar je aerox heeft dus motorplaat wat verstandig is maar heb je dan wel een brommer blok eronder of het 100cc blok wat normaal onder motoraerox zit? Puur uit nieuwsgierigheid want 100cc aerox heb ik zelf nooit in bezit gehad
 
Heel even kort off-topic maar wat is nu eigenlijk precies de bedoeling met 90 of 100 halen? Heb dit altijd al een vreemd gedachtegang gevonden binnen de scooterwereld. Wil je nu perse 100 halen omdat je tegen je vrienden kunt zeggen mijn scooter rijdt 100 of ben je van plan om hiermee de snelweg op te gaan? Als deze hele snelheid gebeuren nu gebaseerd is op dagelijks afstand en tijd tussen thuis-werk of thuis-school verkeer dan kan ik me wel iets bij voorstellen maar of dat het geval is betwijfel ik.
Leuk toch tegen je vrienden vertellen hoe hard je hobbyprojectje wel niet gaat? 120 was vroeger altijd de magische grens bij ons dan. Dat doe ik inmiddels al met 2 vingers in mn neus, 170 is momenteel de top. Best leuk verder toch, niet iedereen rijd standaard 45 op zn scootertje
 
Precies en met 45 als Max word je zo van je scooter gereden. Als je je scooter ontgrensd is t beter om m ook meteen helemaal te ontgrenzen en dan loopt n 2takt toch al snel 80+
Dat hoef je mij niet te vertellen
Maar vond het maar een rare vraag waarom je 100 met een scooter zou willen rijden? Waarom zou je het niet willen? En het gaat hier om een motorscooter dus die mag altijd harder
 
Back
Top