Hpi vraagje

Sjors.

= zo goed als gek!
Halloo,

Het gaat hier om een Minarelli horizontaal,

Roze top
21mm dellorto
vl12
yasuni r/ c16
alles in de carter van malossi..

Nu mijn vraag ik ben aan het twijfelen om een Hpi 2006 aan te schaffen samen met de lichtspoel daarvoor..
Zal ik er op vooruit gaan? en in welk opzicht.. trekkracht top gasreactie etc..
En de lichtspoel betreft geeft dit voldoende licht?

alvast bedankt,
 
Advertisement - register to remove this

Wat ik merkte is snellere gasreactie maar voor de rest nog niks, maja is ook afstelle denk ik ;/ Lichtspoel levert bijna niks op maar kheb hem op me accu en die laad die hopelijk wel op ;) nog nie geprobeerd ivb met koeling die lekt..
 
je gasherneming zal wat verbeteren :)
omdat de roterende massa een stuk minder zal zijn..

je zult dus makkelijker meer toeren draaien..

ik neem aan dat je het voor op straat gebruikt? anders zul je geen licht nodig hebben..
als je scoot goed rijd zo zou ik lekker zo blijven rijde :)
 
Ja hij rijd al aardig, topsnelheid heb ik 113 gereden op een motorteller met mijn c16.. met de R zon 105 echte! denk dat ik het dan maar zo laat;)
weet je nog andere aanpassingen die ik zou kunnen doen?
bedankt iig
 
ja hij moet nog goed afgesteld worden..
ik wil eigenlijk een std filter gaan monteren! maar zal dat lopen?
ik heb nu iig 5gram rollers rode drukveer en gele trekveertjes.
en zit te twijfelen voor een giannelli shot?
groet
 
Een shot liep altijd super goed op zo'n roze top, volgens mij is er geen betere uitlaat voor die cilinder.
5 gram rollen klinkt vrij zwaar vind ik, maar ik weet niet wat je aan toeren draait?
Een binnenrotor zou ik laten, denk niet echt dat je er merkbaar veel verschil van merkt, en dat weegt niet op tegen het geld en zooi wat je er mee krijgt. Zo voor op straat zou ik het niet doen. Een goede afstelling doet meer dan een binnenrotor...
 
idd :)
een goede afstelling is beter te doen dan een bult euro's neerleggen vor een rotor

een standaard filter zou kunnen, met wat aanpassingen misschien in de zin van gaatjes boren.
 
Back
Top