X-TEAM said:kun je purschuim gewoon op je kappen doen zonder eerst wat met je kappen te doen?
X-TEAM said:ja ik wil natuurlijk dat het op de kap blijft zitten hemaar ok dan weet ik dat
*edit*: met welke korrel moet ik de kap opschuren?
iemand?daniel16 said:nog 1 vraagje
heb weer wat ebdacht als mogelijke oplossing.. polyester is mah <1mm dik
dus als ik het zo doe als op de vette paint bewerkte foto(blauwe lijn is dus polyester dan)en dan gwoon er over ga plamuren en verstevigen met stukken hout o.i.d(die blauwe streepjes)
zou ej dan echt verschillen zien in de dikte? of is het zo dat als ik beetje plamuur en het dan schuur het mooi doorloopt?
ja kleine gaatjes worden opgevult en krassen volgens mij ook.. maar dat weet ik niet zekerDarkredhat said:als gedaan hebt met plamuren en schuren enzo, en je zet de kap in spuitplamuur, worden er dan ook nog kleine gaatjes fzo gevuld en dergelijke, en gelijk krassen enzo???
grtz
neex8r_racing said:Ben je van plan om rechtstreeks op dat pur schuim te gaan plamuren? Waarom dat pur schuim verstevigen?
grtz
Darkredhat said:kzit me probleemke met het plamuren.
Nadat ik mijn spuitplamuur op de kap heb gezet zijn er nog altijd kleine putjes die zichtbaar worden, moet ik die dan trg toedoen met plamuur gwn?
'Kheb dit vooral bij mijn koelkap
grtz
Iemand?Arash said:Hey ik heb geprobeerd te polyesteren.. maar ik heb volgens mij te weinig verharder gebruikt en nu is die na iets minder als een dag nog niet gedroogt..
wat kan ik doen?