dna_mario said:haha =) echt vet dit topic binnekort is mn project scoot hier dan begin ik er ook aan -- op de pur-schuim manier , die ziet er het effectiefst uit
moeten de matjes , over het toe te werken deel liggen ? of is dat enkel om de "put" op te vullen
oke thx ,DG SF2 said:Echt vet vind je dit topic, maar doorgelezen heb je het niet
Met matjes vul je niks op... de matjes zijn je basis waarop je iets maakt.
Het purschuim is puur als vorm uitzetten bedoeld, en haal je nadat je matjes hebt aangebracht en hebt laten drogen weer weg.
Over je matjes leg je een goede laag polyester hars waarmee je voorkomt dat je in je matjes gaat schuren, de gaatjes die daarna in je hars laag zitten vul je op met polyester plamuur, en daarmee kan je de lijnen en vormen mee perfectioneren.
Wout@Phantom said:K ben van plan om deze week mijn voorkap eens flink onder handen te neme, booskijkers+alle kappe spuiten en k vroeg me af of ik dat in 1 week zou hale. Met schure, polye, plamure en spuiten? Zou ik dit in 1 week kunne hale?
mvg
Ewoud
dna_mario said:kan je ook je koplamp dichtwerken met glasvezel ipv poly , ik hheb het net met zo glazvezeldoeken gdaan
of is dit minder stevig ?