hoogtoerig/laagtoerig...

Heineken

Echt wel..
Veel mensen hebben het wel eens over uitlaten die hoogtoerig zijn door een korte bocht of als gewoon de uitlaat zelf kort is... maar is het ook ongeveer te schatten op hoeveel toeren het ding ongeveer z'n hoogste vermogen wil leveren?

Heb namelijk een leovinci Handmade met 70 polini W-poort op een wallaroo, beetje gaar afgesteld maja moet eens verbeterd worden binnenkort. Alleen stel ik wil men cilinder laten tunen moet ik wel ongeveer weten voor hoeveel toeren lijkt me...

Heb wel al gehoord dat die leo een 'hoge toeren uitlaat' is, maarja dat was ook maar een beunhaas... wel is het een beetje een vaag ding (er zit een terugloop bij de bocht, echt heel vaag) en verder loopt ie een beetje zoals een black swan maar dan zonder terugloop...

owja, fototje...:)

wallaroojoost1.jpg
 
Advertisement - register to remove this

bij ons in het dorp reed een wallaroo met al die snelle zooi. En for race, alleen die is ingeomen 8) Thomas weet er meer van...
 
een for race past toch echt wel zonder aanpassingen aan de pijp heh (dus alleen aan ophanging moet wat veranderd worden) want anders heb ik strax een for race (als ik er ooit nog 1 vind :rolleyes: ) en dan past ie niet :p
 
Back
Top