Home entertainment pc's

ik heb dus 20 wide, en zit op 4 meter ervan. Imo best zo. Het kan altijd groter...denkt aan IMAX... :rolleyes: En imo staat het 9/10 keer niet in een kamer.
 
Ja kijk , als ik er 4 meter vandaan zou zitten dan zou ik ook een grotere moeten.. Ik zit er nog geen halve meter vandaan.
 
Haha ja. :p Ik had ook zon scherm kunne kope als ik geen nieuwe moederbord had gekocht , nieuwe CPU en geheugen. :p Tog maar liever die onderdelen.
 
Ik gebruik gewoon mijn pc waar ik nu op zit om te home-theateren.

Mijn "setup":
Intel Pentium 4, 2,8 GHz overclocked naar 3,12 GHz
1,5 Gb DDR geheugen
ATI Radeon 9600SE 128 MB ( DVI + TV-out)
80 Gb Maxtor (windows)
250 Gb Maxtor (video + audio)
LG DVD
Asus DRW1604-d DVD+/-RW
Q-tec 5.1 geluidskaart
Hauppage TV kaart

18,5" NEC LCD
LG 51cm TV
Sharp XV-C20E Beamer

Trust Multimedia Keyboard (wordt binnenkort vervangen door wireless Vista Keyboard)

5.1 Geluidsset Medion

MS Windows XP Pro
Powerdvd
Mediaportal (freeware, opensource mediacenter)

Dat is het zo'n beetje :)
 
Ik heb afgelopen weekend een 3 jaar oude JVC huge-ass breedbeeld tv van mijn opa geërft. Nou kijkt dat wel heel fijn enzo (iig beter dan sommige lcd gevallen), maar is zoiets op één of andere manier ook als home-theaterscherm te gebruiken?

Zitten natuurlijk geen moderne hdmi aansluitingen op enzo, maar is er misschien een mogelijkheid via Scart of S-video? Of is dat gewoon té gaar?
 
Zo, eindelijk klaar hier.

full.jpg


full.jpg


full.jpg


full.jpg


full.jpg


Het scherm is een 37" HD ready scherm van het merk Tatung (ben er erg blij mee en tevreden over voor slechts 1000 eurie) De pc die eraan hangt is geen mediacenter, dat komt nog wel als ik een nieuwe pc koop eind dit jaar...
Ik moet zeggen, zo op de bank achter de pc zitten is zwaar relax
 
Al die posters en flyers gaan zo weg, moet ik zo maar even tijd voor maken, verder enkel 3 planken erboven, maar als je tv kijkt zie je die nieteens zitten.

En verder, tja. Die radiator... Een design radiator is best prijzig (1 die maar 30cm hoog is laat maar zeggen. De flyers op me deur laat ik nog even zitten tot ik een nieuwe deur heb, daarna gewoon 1 mooie poster erop.
 
Tof zo, Extera :W Mijn scherm 19" wide is nu bijna net zo groot als mijn tv 51cm. Maar misschien dat ik ook zoiets als Extera ga halen. Maar dat is nog allemaal toekomst :+
 
Ik wil eigenlijk zo'n dingetje 2de hands kopen om er een HE pc van te maken. Ze worden geleverd met PIV 2,2 / 2,6 / 2,8 GHz processoren en 256/512mb intern. Helaas wel een integrated videochipset dus er zal een los kaartje bij moeten. Dat is imho geen enkel probleem omdat er slots vrij zijn. Een low-profile kaartje met de gewenste aansluitingen en klaar. Even de behuizing netjes (laten) spuiten, glaszwart oid en het lijkt me een vette, keine en energiezuinige machine. :)

GX270%20(Medium).JPG
 
Back
Top