Rem0n Well-Known Member 16 June 2007 #401 Straat aerox Puch Maxi met Sla Olie injectie aka Rooksysteem :+ Aerox met manston die niks staat te doen in de schuur Soort van neo'sje in opbouw
Straat aerox Puch Maxi met Sla Olie injectie aka Rooksysteem :+ Aerox met manston die niks staat te doen in de schuur Soort van neo'sje in opbouw
De_allerheilige BAS 16 June 2007 #402 aerox die met kapotte gaskabel bij me vriendin staat gare puch met scheef achterwiel die hier staat weg te rotten en een Yamaha mint snor
aerox die met kapotte gaskabel bij me vriendin staat gare puch met scheef achterwiel die hier staat weg te rotten en een Yamaha mint snor
Pruttelbakje Fruttelkutje 17 June 2007 #403 1 oldskool Derbi Senda R uit '96 of '98 geen idee eigenlijk.
arnout@aerox Well-Known Member 17 June 2007 #404 Eén Aerox, al meer dan 3 jaar van mij, nieuw gekocht, doe m alleen nog gebruiken met mooi weer... (inmiddels ov en rijbewijs!)
Eén Aerox, al meer dan 3 jaar van mij, nieuw gekocht, doe m alleen nog gebruiken met mooi weer... (inmiddels ov en rijbewijs!)
Dempster Chuck Norris 17 June 2007 #405 Ik heb hier in de garage 3 a 4 zip staan, allemaal uitelkaar er is 1tje race klaar!!
sonicsjezer Well-Known Member 18 June 2007 #406 Sprint tunner(me zus) Sprint sonic Onderdelen sonic neos piaggio nrg mc3 dat waren ze denk we
ErikN Well-Known Member 18 June 2007 #409 1x Firefox 1x Aerox 1x Zelf moord frame Allen voor de sprint ookal lig dat frame dus gewoon te liggen, valt gewoon niet op te rijden :+
1x Firefox 1x Aerox 1x Zelf moord frame Allen voor de sprint ookal lig dat frame dus gewoon te liggen, valt gewoon niet op te rijden :+
Wesley S. DE EMHAER BOY! 19 June 2007 #410 [RSC] Wesley said: Straatscooter: Yamaha Aerox Unlimited Sprintscooter: Piaggio ZIP SP '98 Vind het meer als genoeg in een klein schuurtje van 3x4 Click to expand... Aerox is nu weg. Stunt Slider is er voor in de plaats gekomen
[RSC] Wesley said: Straatscooter: Yamaha Aerox Unlimited Sprintscooter: Piaggio ZIP SP '98 Vind het meer als genoeg in een klein schuurtje van 3x4 Click to expand... Aerox is nu weg. Stunt Slider is er voor in de plaats gekomen
P Pepijn#205 Well-Known Member 20 June 2007 #411 1 zip sp 98 sprinter, rijd sbo dit seizoen 1 zip sp 98 sprinter.... staat/ligt in de schuur al veel te lang 1 omgebouwde puch maxi N
1 zip sp 98 sprinter, rijd sbo dit seizoen 1 zip sp 98 sprinter.... staat/ligt in de schuur al veel te lang 1 omgebouwde puch maxi N
S Sibo For those 7 seconds 20 June 2007 #413 Eindelijk nog maar 2 (1sprint/1 voor parts)zipjes, en snel spul voor 4 ofzo *Edit* Ergens op me werk staat ook nog ergens een ciao al 2 jaar :+ En heb ook nog een testbank nrg frame in me schuur staan :X Last edited: 20 June 2007
Eindelijk nog maar 2 (1sprint/1 voor parts)zipjes, en snel spul voor 4 ofzo *Edit* Ergens op me werk staat ook nog ergens een ciao al 2 jaar :+ En heb ook nog een testbank nrg frame in me schuur staan :X
evokillerbeerox Well-Known Member 20 June 2007 #415 neos sprinter aerox (staat weg terotte in de schuur :X)
Mizzle. VW T2b '78 owner 21 June 2007 #416 - Sprint Speedfight - Rs125 extrema - pocketbike Ben nog opzoek naar een bierkoerier, iemand?