Hoeveel betalen jullie voor kost/inwoning?

CiRox

Premium 0wnatsj
oke.. k moet dus begin volgend jaar kost/inwoning betalen aan me ma(ouder gescheiden) maar hoeveel zou ik ongeveer moeten betalen?

en wat betalen jullie?
 
Advertisement - register to remove this

CiRox said:
oke.. k moet dus begin volgend jaar kost/inwoning betalen aan me ma(ouder gescheiden) maar hoeveel zou ik ongeveer moeten betalen?

en wat betalen jullie?


hangt ervan af, of je werkt/ op school zit, hoeveel lasten je moeder heeft enzo, bij ieder zal het verschillen.

ik zelf betaal, me verzekeringen, auto, abo (tel), internet, en doe 1x in de maand boodschappen :)
 
ik betaal niks aan me ouders. :)
Help me ouders wel altijd goed met huis opruimen auto`s wassen enz.School
enz wordt allemaal betaald, behalve de sporten die ik doe betaal ik zelf.
Verder nog geen lasten met auto enz.(die heb ik nog niet)
Ben nu 19 en Heb dus niks te klagen bij me ouders 8)
 
dragsterlover said:
ik betaal niks aan me ouders. :)
Help me ouders wel altijd goed met huis opruimen auto`s wassen enz.School
enz wordt allemaal betaald, behalve de sporten die ik doe betaal ik zelf.
Verder nog geen lasten met auto enz.(die heb ik nog niet)
Ben nu 19 en Heb dus niks te klagen bij me ouders 8)


ik hoef ook nix, maar vind het beetje vanzelfsprekend, en ook ik help in huis...
 
Ik hoef niks te betalen en doe verder ook vrij weinig..
Maarja over paar maandjes woon ik toch in mijn eigen huis dus dan heb ik genoeg te doen :X
 
Ik woon hier met m'n moeder en m'n vriendin. M'n vriendin betaald 150E per maand aan mams voor de vaste rekeningen en eten. En dat moet ik ook gaan betalen als ik strax wat meer ga verdienen. Verder betalen we alles zelf.
 
Ik betaal 50e.
Maar er is daardoor wel regelmatig mot over het feit dat er nooit wat gewassen word als het in de mand ligt , etc
Klinkt sneu , maar als er mij geld word gevraagd voor alle dingen die voor me worden gedaan , wil ik ook graag dat ze worden gedaan.
Ik doe het rustig zelf , maar dan betaal ik er ook niet voor.
Plan is zowiezo om binnen nu en een jaar op mezelf te wonen (20)
 
k betaal ook niks
maar als ik straks de bbl ga doen(werken en school)
dan moet ik zelf me kleren en zo gaan betalen en zowinzo iets van 200 euro in de maand appart zetten, maar das gewoon omdat ik anders alles op zouw maken. 't bedrag wat op die rekening staat, krijg ik dan terug als er iets dringend nodig is of als ik uit huis ga:)
 
Ik betaal 200 euro kostgeld in de maand. Ik vind het al redelijk, aangezien ik de hele garage ter beschikking heb, alles wat ik op boodschappenlijstje schrijf komt in huis en gelukig heb ik ook elke avond een lekker bordje eten van mams en ik heb internet. Als ik het huis uitga heb ik dus minder voor meer geld :)
 
Werk 4 dage in de week 1 dag school(17)jr, of ik moet het huis uit of wat betalen. Ik probeer het nu wat uittestellen :) Hoop zo snel mogelijk een kamer ofzo te vinden
 
HillyBilly said:
Ik betaal 50e.
Maar er is daardoor wel regelmatig mot over het feit dat er nooit wat gewassen word als het in de mand ligt , etc
Klinkt sneu , maar als er mij geld word gevraagd voor alle dingen die voor me worden gedaan , wil ik ook graag dat ze worden gedaan.
Ik doe het rustig zelf , maar dan betaal ik er ook niet voor.
Plan is zowiezo om binnen nu en een jaar op mezelf te wonen (20)


50€ voor onderdak, is al weinig vind ik, en dan krijg je waarschijnlijk voedsel/tv/cv/inet/ect ect, dus vind ik dat je niet teveel te klagen hebt als 1x de was niet gedaan is.


zelf leren wassen is de optie, doe ik ook :)
 
ik woon nog thuis en betaal niks ben 17 en ga nu 3 dagen naar school en 2 dagen stage maar als ik 4 dagen ga werken en een dag naar school ga vind ik het wel normaal als me ouders wat geld vragen want dan verdien ik ook best wat geld maar nu alleen van een zaterdagwerkie snappen me ouders ook wel dat ik gewoon niks kan missen.
 
Back
Top