Hoeveel moet je er voor vragen?

Weinig? Aerox met schade uit 2002. Vind ik veel. Ik vind het niet eens zo'n gek idee, dit zijn namelijk heerlijke scooters voor dealers om te verkopen. Maar natuurlijk vang je er particulier meer mee, maar als je ervan af wilt, zal de dealer een redelijke optie zijn.

toen ik nog n00b was, had mijn aerox kapotte krukas lagers + kromme krukas, en ik wist het niet, dus me ma d8, dat ding is kapot gewoon kapot, dus die verkoop ik aan de dealer, uiteindelijk bleek het dat ze hem voor 100 euro had verkocht aan die gast :? zonder het aan mij te vragen, toen ging een vriend van mij kijken in die winkel was hij oppeens 450 euro :| zwaar naaierij dus van die dealer hoor, en ik later vragen, nee die aerox is meteen naar de sloop gebracht :Z geloof je het zelluf

Sjoerd said:
Weinig? Aerox met schade uit 2002. Vind ik veel. Ik vind het niet eens zo'n gek idee, dit zijn namelijk heerlijke scooters voor dealers om te verkopen. Maar natuurlijk vang je er particulier meer mee, maar als je ervan af wilt, zal de dealer een redelijke optie zijn.

Juist.

By ons gaf de dealer(beentjes heemskerk) voor een mooie aerox in het rood met geen schade 500 euro, toen jongens dat hoorden zeiden ze meteen ik neem hem zo mee voor 600 man. Die dealer geeft veel te weinig.

In die staat was hij nog makkelijk te verkopen rond de 1300

CremersTjoen said:
By ons gaf de dealer(beentjes heemskerk) voor een mooie aerox in het rood met geen schade 500 euro, toen jongens dat hoorden zeiden ze meteen ik neem hem zo mee voor 600 man. Die dealer geeft veel te weinig.

In die staat was hij nog makkelijk te verkopen rond de 1300

Toon Beentjes zuigt ook echt heel hard
Ik had daar wat laten doen, en ik moest betalen voor een VOLLE tank. Ik heb geen benz meter, dus ik rij weg, ik denk nog geen 20 km later, valt dat ding uit, benz op :|
Ik heb ze dus even vriendelijk erop gewezen dat ik heb betaald voor een VOLLE tank, en dat ik dus een VOLLE tank wil hebben:)

afzetters :rolleyes:

Back