hoeveel kmters kan een speedfight hebben????????

Advertisement - register to remove this

een speedfight is een van de meest betrouwbare scoots die je kunt krijgen, wat cilinders betrefd dan...ik denk dat een originele cilinder de 35.000/40.000 wel moet kunnen halen,hangt er natuurlijk vanaf hoe je met je scoot rijdt en of ie begrensd/onbegrensd/zwaar opgefokt enz. is
 
waarom dat nou weer!
biggrin.gif
 
kan je idd nog lang mee rijden. zeker 10.000 of 15.000 km. Maarja hij kan natuurlijk ook al na 1.000km in storten. weet je nooit, maar normaal moet het kunnen.... een vriend van me heeft ook een speedfight, rijdt prima met originele cil. en race uitlaat. zit al iets van 20k op. en ik had met mn 'standaard' honda al na 7000km een vastloper. je moet gewoon geluk hebben
 
pff
hangt gewoon af van de rijstijl van de vorige eigenaar

als er een oud wijf mee gereden heeft zal je wel aardig wat kms kunnen doen(tenzij ze lid is van hell's angels ofzo)

------------------
we zijn allemaal wormen, maar ik ben wel een glimworm
 
tja, hij kan over 10.000km al een revisie van het blok nodig hebben of over 1000 km.

Met 2ehands weet je niet hoe ermee is omgegaan. Maar stel je blok zou gefixed moeten worden kosten max 1200 ofzo. En dan kan ie weer duizenden km's mee.

Maar gewoon dealer laten onderhouden, dan gaat ie het langste mee
 
Oke, ik heb een 2e hands speedfight gekocht uit '97 en was al opgevoerd (andere uitlaat enzo) had 18.000 km op de teller staan terwijl deze het toendietijd ook niet meer deed.(de teller he)(!!)

Het kan dus best zijn dat hij nou rond de 20.000 zit, of wie weet nog meer!

Volgens mij was de vorige eigenaar er ook niet rustig mee omgegaan..

Maja, ik kon hem goedkoop kopen, en dan wil ik het risico wel lopen.

Scoot ziet er bijna als nieuw uit voor dat geld
smile.gif


Mijn ervaringen met peugeot op gebied van betrouwbaarheid zijn trouwens zeer goed!

Succes met je keuze
 
Back
Top