Ralf said:Denk dat het vooral ligt aan inkomen van je ouders, gescheiden ouders hebben het al een stuk moeilijker. Mijn ouders werken beide, beide goede baan, dat doen ze niet om op een geldberg te zitten die ze nooit op krijgen als ze met persioen gaan, zeggen ze zelf tenminste..
CiRox said:jah idd me ouders zijn dus gescheiden...
en me ma werkt niet zoveel maar moet me wel onderhouden.. vandaar dat ik niet precies weet hoeveel ik moet geven...
JP-Tuning said:weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik in die situatie zat, dan had ik toch me best gedaan om zoveel mogelijk mee te helpen, als je daarvoor aantal zaterdag stappen voor moet opgeven, dan moet dat maar. meeste van ons hebben zoveel te danken aan hun ouders, zijn toch de mensen die het beste met je voor hebben, je altijd alles gegeven hebben. dus ben je op leeftijd dat jij wat terug kan doen, dan vooral doen. en je leert er zelfstandiger van worden.
Ralf said:Het ligt inderdaad aan mer dingen, ook al ben ik het er niet helemaal mee eens. Ik vind het ongeveer de plicht van ouders om je kinderen, iig als ze nog niet zelf verdienen, gewoon naar school te laten gaan en eten te geven enzo. Ik zit met mensen op school die amper tijd hebben voor hun schoolwerk omdat ze moeten werken om hun school te betalen...