GROSSIE said:Elke dag bijna wel op pizzabrommer
Cipher said:Juist. altijd die nette mannen strak in pak in hun dure autootjes die je van de weg drukken.
Prachtig hoe je ze ziet vloegen als je erachtr plakt met je licht in hun spiegel.
Vreemd eigenlijk, aangezien zij ook het type zijn dat gaat janken als er een krasje op de lak zit.
Overigens ook nog eens bijna een vrouw op een fiets omver gereden. Zij sloeg spontaan af naar rechts toen ik haar wou inhalen. Zonder te kijken, en zonder wat aan te geven. Maar dat was eigenlijk mijn schuld, ik zag de dag erna dat ik helemaal nie top dat fietspad mocht rijden *D
franky said:ik gister nog
ff situatieschets:
je hebt 2 rijbanen voor linksaf , een rijbaan rechtdoor en 2 rijbanen rechtsaf
ik reed op de rechter rijbaan voor linksaf
een turk met een vrachtwagenopleggertje reed op de baan voor rechtdoor
terwijl ik daar optrek knalt hij ineens die oplegger voor me
ik in de ankers en stuur naar links omgegooid
had ik nog mazzel dat die gozer links van me oplette en al plaats had gemaakt (of eigenlijk nog mee bezig was)
(liever tegen een auto aan dan onder een oplegger door d8 ik zo)
maargoed alles is goed gegaan
stukkie verderop de vrachtwagen afgesneden (hem ff laten schrikken)
mvg
frank
Ran-DiZzle said:ik op elke werkdag wel als ik aant pizza's Rijden ben..
Zero-X-Tuner said:Kan tochdoe ik ook wel eens maar dan op me scoot...en 's avonds als er weinig tot geen verkeer is!!!
MK_GSM said:Ja idd :X en ook te vaak door lui die geen richting aangeven of gewoon domweg zitten te kloten op de fiets naar school
AirWolf said:ik fiets ook niet echt netjes hoor kanl ook zo over de weg maar kijk wel wat beter uit dan in klas 1. Als ik op de fiets van men mam's zit dan wheelies er bij . Over paar maand scooter en dan valt het wel mee. Totdat ik er genoeg van heb en wheelies ga bouwen.... Maar zou ik ook niet zomaar midden op de straat doen denkz... want scooter is toch een beetje anders dan de fiets dus ik hou me dan wel netter aan de regels