This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

Onze, school(a)

redelijk goed hoor, paar Roxjes, speedfightjes Derbi en 2 MTX'en..

verder niet echt lelijke scooters/brommers!!
 
bij mij op school staan echt een hoop scooters, zowiezo al stuk of 7 aeroxe en dan minimaal opgevoerrd tot 70km/h snelste is geloof ik rond de 95
en erstaan nog een paar speedfight 2 en aprilias en een gilera ice van me mattie ook opgevoerd tot 85km/h

en een paar crossbrommers die ook 80 gaan ofzo

van al die scooters is er een scooter van zown meisje die standaart is en dat is een vespa:X

maar strax komt mijn yamaha slider er lekker bij:W
 
Omdat dit topic gemaakt is in 2003. En in 2003 waren de regeltjes net wat minder streng op dit forum .

Je kan duidelijk verschil merken tussen paar jaar geleden en nu.
 
bij mij op school stikte het van de senda's, aeroxen, sr's, speedfights en zips.

snelste was een zip die 110 liep...
 
2 viva city's, 1 snor, 1 ontgrenst
4 speedfight 2's, 2 ontgrenst, 1 standaard brom 1 standaard snor
6 Factory's :\ allemaal ong 70/80 km/h
1 rs50, gaat ongeveer 90
1 oude afgeragde rieju, maar gaat wel 100
2 aprillia sr50, allebij kameraden van mij, een gaat 86, ander iets over de 90
2 yamaha aerox, 1 ontgrenst en racevario, ander heeft er nog wat meer aan gedaan, de een gaat 80, ander 95
1 yamaha neos (mijnes) ging eerst 125, toen met m'n domme kop de sloot in gereden en toen ging ie nog maar 95, nu gaat ie helemaal niet meer omdat ik een soortvan vastloper heb gehad (zuigerpenveertje losgeschoten onder het rijden) binnenkort weer nieuwe cilinder eronder en dan ongeveer 100/105 laten lopen (A)

da was em wel zo'n beetje
 
Bij mij staan er vooral veel vespa's en een aantal cracky zipjes. Niet veel aeroxen , heb de enige blauwe en er staat niet zoveel opgevoerde prut bij want onze school is náast een politie bureau. Er zijn nu drie 70 CC's waaronder die van mij.
 

Ga je nou serieus alles staan tellen... Wat gaaf. Die hoge snelheden !

Moest dit topic omhoog ? ;(
 
Bij ons hebben we:









Oh nee wacht, ik moet nog beginnen aan mijn opleiding. Maar ik denk niet dat er veel mensen op über-coole scoots rondsjeezen op Universiteit. Wel heb ik daar een 350Z zien staan. En anders neem ik mijn zipje keer mee toch?
-vrij nutteloze post, maar het is zooooo saaaaaaai-
 
Die oranje voor gebouw M? Is volgens mij van een schoonmaker ofzo
 
Die oranje voor gebouw M? Is volgens mij van een schoonmaker ofzo
Jup dat zal m wel zijn geweest, verder zag ik nog een coole lada volgens mij.
Leuk baantje dan.
OOP verdient het!

Op mijn oude middelbare school hebben we een leraar die in een posche rijdt. Maaaaar, hij heeft die van zijn vrouw gekregen, en het is maar een boxter. Laatst was een andere leraar tegen hem aangereden op het parkeerplaats, net voordat de dader van school zou gaan
 

:+


OOP ?