Hoe vet is jou school kwa scoots??

bij mij
markiezaat college
derbi senda paar keer
1 gpr van mij
3 rs en
5 honda nsr's
2 puch
2 tomos
veel rox
paar chineese dingen
en wat overig schakel spul

snelste is een rieju rr met 74cc gilardoni, 24mm, hpi etc
 
ontelbaar aprilia sr factory's
veel aeroxen (paar redelijk snelle)
oude types sr best veel
veel viva's
1 zip (70cc binnerotor enz.)
en dan nog veel beunpuchjes enzoo
en stuk of 20 schakels..
in totaal staan er wel 60 of meer
 
Leeuwenborgh Maastricht,

Nou ontelbaar veel zip's
3 vepsa's ofzo
aantal aeroxen
Paar beta's
en nog een paar andere dingen.
Maar zip komt er echt met kop en schouder bovenuit
 
Imo moet je daar schijt aan hebben hoor, wat hebben zij er mee te maken als jij met een scootah aan komt?

Ja is ook allemaal wel, je kan overal wel schijt aan hebben.. Ik heb t ook n tijdje gedaan. Maar daarom vroeg ik welke uni. Als je in Utrecht tussen de lullo's aan komt zetten met je sr met mercedes tekens :P, of je kan het echt niet interesseren wat anderen van je denken, maar zo is hij blijkbaar niet anders vraagt hij het niet.
 
@Windesheim zwolle,

paar chinese barrels, citta, aerox, paar schakels en af en toe (wanneer ik elke bus die haalbaar iss gemist hebt en mn ouders de auto mee hebben) een extra aerox of citta van mij :+. Niks bijzonders iig.
 
Ja is ook allemaal wel, je kan overal wel schijt aan hebben.. Ik heb t ook n tijdje gedaan. Maar daarom vroeg ik welke uni. Als je in Utrecht tussen de lullo's aan komt zetten met je sr met mercedes tekens :P, of je kan het echt niet interesseren wat anderen van je denken, maar zo is hij blijkbaar niet anders vraagt hij het niet.

Dat je er een prutscooter van maakt is natuurlijk nog altijd aan jou zelf, een knappe scooter moet toch gewoon kunnen imo..
Maar ik snap wel wat je bedoeld ja :P
 
99 Vespa's :? waarvan 20 namaak troep (Fiddler)
miss maar 5 Aerox
3 kreidler's
3 PBR's :~ :W
daxje of 2
zippjes niet te zuinig zeker 10
kymco's maar 2 (hoop ik)
sr of 3
gpr 1 :winner:
1 zieke Harley van docent x|
1 Agility :L
4 retro grande
7 mio's 8P

Kortom een drama.
Vand de minimaal 80 scooters zijn er maar 10 echt leuk.
 
kreeg gisteren ineens een sms van een maat van me; Is er iets anders aan je scooter ?
Dus ik sms terug; nee hoe kom je daar nou bij...?
Smst ie: Omdat er vanmiddag op school van 3 scooters het slot is afgejat en bij die rode derbi is er iets doorgeknipt wardoor die niet meer kon rijden fso.

Ook lekker dan.. Hadden ze bij mij niet heoven te doen. Snap niet dat mensen niet gewoon van elkaars brommer af kunnen blijven.
 
Bij mij op school rijden die mafkezen gewoon met 180cc 2takt rond..... en racen weg voor politoe zonder kenteken en shit :)
verder veel fake retro's! en wat mensen met 4 scoots ofzo..... maar staan er per dag max 30 scoots ofzo.....
 
ehm
stuk of 3 zipjes, 5 speedfights ofzo, ook 5 roxjes, 1 yamaha tzr (en er rijd ook nog eens een meisje op), derbi gpr, 20 van die namaak vespa rommel (staan hoogstens 2 echte tussen), stuk of 3/4 derbi drd's, zundapp, 2 honda wallaroo's, 4 peugeot foxjes, 2 neosjes, stuk of 10 tomosjes, 5 van die kymco's, 1 peugeot ludix, 2/3 jogjes, 1 beta ark, 1 honda mtx, 5 runners. dat was het denk ik.
 
Last edited:
Leeuwenborgh Maastricht,

Nou ontelbaar veel zip's
3 vepsa's ofzo
aantal aeroxen
Paar beta's
en nog een paar andere dingen.
Maar zip komt er echt met kop en schouder bovenuit


Mijn jog niet vergeten he ( alleen als de zon schijnt ) dus staat er maar 4/5 x in de maand of zo
Ben gewoon een mooi weer rijder heb nooit zin om door de kou en regen met de scooter te gaan als het ook met de auto kan

IIG Oranje jog met zwarte binnekant S6 stickers en VEEEL EPC stickers8)
 
Back
Top