Hoe vet is jou school kwa scoots??

Hier op het Mbo nog best veel scooters.
Veel aerox en mios. enkel een keer een derbi of een vespa en voorderest bijna niks.
Zit weinig snels tussen, hooguit snel uitlaatje. Wel allemaal raar kijken als ik de meeste makkelijk inhaal (70 met orginele pijp).
 
Zit in belgie op school maar daar rijden ze niet harder dan 60 omdat ze als ze gepakt worden de scooter kwijt zijn dus ben ik ongeveer de de snelste op school maar qua optrekken hou ik die manne weer ni bij.:?
 
Bij mij op school is het meeste standaard spul, op een oude luchtgekoelde zip met een 70dr na... Wat overigens ook maar een barrel is.
 
zoals ik het (tot pagina 2) lees, stonden (tot ik geslaagd was) er bij ons wel wat zieke scooters op school. Veel aeroxen, stuk of 8 en werden er steeds meer. Stuk of 4x een neo's, 3x een sr, paar schakels, een quad:D, geen runners, paar vespa's en andere kleine poepscooters van meisjes, paar speedfights.

De snelsten bij ons waren:
- Motorhispania supermotard. Gast had een 80cc, 19mm carb, hebo uitlaat. Meer weet ik niet. Hij reed nogal gevaarlijk, altijd volgas, altijd auto's inhalen, volgas langs de andere kant van het VOP. Trok ziekelijk snel op, weet niet hoe hard hij ging. Hij is toen volgens mij een keer aangehouden en op de rollerbank gezet. Ik zie hem nu alleen nog maar rond rijden op een lelijk grafding met een lekke uitlaat:D
Ook een neo's. Snelste in de omgeving met 120 km/h
Jog'r van een vriend van me, trok het snelst op.

Maarja, zit nu al 1,5 jaar niet meer op die school. weet niet wat er allemaal is veranderd. Heb wel es zin om weer een keer terug te gaan:D
 
nee hoor. moet alleen wel een vespa zijn he.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=S9lQfuBJ1ag"]YouTube- Boven Gemiddeld - Oud Zuid[/ame]
 
Back
Top