This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

Bij mij op school staat niet veel wat sr's aerox enz. Niet echt geweldig. Op me ouwe school stond wel veel en ook veel mooi's Zo als Bjorn ze straat rox een paar keer. De flopflop rox !!! En nog van alles airbrush stuf flipflop 2 aeroxe. Was best wel vet.
 
Leeuwenborgh MBO

Zeker iets van 60 Scooters... Enorm veel Standaard roxjes... wat neossen 15 schakels ofzow wat vespa's en wat puchjes

Die van mij is op 1 na de snelste en ook de enigste Firefox.

Snelste is:
1. DR70 met C16 20MM carb ofzoiets kweet niet prcies iig een area
2. Mijn firefox met Athena racing 50, 12mm carb power1 vario en hebo koppeling en laser xpro uitlaatje.
3. Een of andere 65 cc cilinder met n kapotte uitlaat... hele schoolplein is doof als hij aankomt.

Kortom: Binnekort ben ik de snelste met 19mm carb Vl14 membraam en athena uitlaatje ofzow
 


ik ben gwn de snelste uit m'n school met m'n simpele zx, conti 50cc, multivar, fly clutch. :X
én de mooiste natuurlijk
stuk of 40 scoots;
Er staan nog 8 booster spirits, 7 next's, 3 stunts, firefox, 5 schakels, 6 dax'en, paar neos, oldskool nieuw ding en dan nog paar mobyletten enzo. Niet veel vets.
 
Bij mij op school staan nu best vette scooters, in vergelijking met de middelbare waar ik vorigjaar zat..

- Een boel aeroxen waarvan 2 met een Stage 6 70ccpro..
- Rieju matrix met een 70 en tjt uitlaat
- Yamaha tzr ontgrensd en andere uitlaat.
- 2 Sr's, 1 van mij en nog 1 of andere gare ditech waarvan het subframe krom is.
- 1 Runner, alleen varioring eruit.
- 1 Snor zip, met top van 70:S
- 1 vivacitty, met racestuur en technigas uitlaat
- Nog wat blije scootertjes..
 
een paar bruut opgevoerde kreidlers.
verder extreem veel zip 4t's waarvan 2 met SP voorkap (o.a. de meine)
heel veel roxjes. 3 runners. aantal vespas. nieuwe TZR. reiju schakel geval. 1 motor (kawa met een 600 uit me hoodf) stuk of 3 speedfights. 2 vivacitys. en nog een paar oude dingen waarvan ik geneens weet wat het is en nog paar puchjes thomosjes.. maar meeste zowat allemaal volledig std.. sommige ander uitlaatje maar dat is het dan ook. met me vorige straat rox was ik denk wel zoonbeetje het snelts van de scooters (schakels waren nog sneller)
 
Ik heb geen idee wat er allemaal bij mij op school staat, en eerlijk gezegt intereseert het me ook vrij weinig:+
 
bij mij staan er allemaal holleeder scoots op school!
ze lopen allemaal keurig 45.. het is juist de sport om zo langzaam mogelijk te gaan!!

wel zijn ze allemaal gepimped :7
burberry model hebben we ook op school! louis viton look-a-like ook al is voorbij zien komen!

en zo af en toe komt er een berber uit de bijlmer met een sr + jolly moto op ze achterwiel voorbij razen..
 
Bij mij op school is het ook niet veel soeps
1 Runner die van mezelf dan
1 Derbi X-Treme
1 Yamaha Jogrr
1 Peugeot Speedfight
1 Zip

Meer is het niet en allemaal netjes 45 dat is in tegenwoordig! Die van mij loopt dan wel wat harder maarja ben ook de enige
 
Njah ik ben snel klaar haha

Grafisch Lyceum Utrecht,

Stuk of 5 zipjes of zo, zijn echt hip in Utrecht al die zipjes allemaal snor.

Zelf met de trein vanuit Zoetermeer
 
zit op het gilde in roermond. het is technische school dus zegt wel genoeg denk ik

stuk of 15 roxjes zitten paar snellen en mooie bij met parelmour lak ed. twee rijden en met een evo 2 naar school :7
9 sr dacht ik (bijna allemaal morini of di tech)
stuk of 6 speedfights
ongeveer 5 vivacity's
en groot aantal neo'sjes waarvan een paar beun gepimpt en de rest orgineel
en paar beta's waar van een zegt dat die 130 gaat met een gilardoni 70 + leovince zx:X
een sprint vespa plus nog een paar andere snorbrommers
een nrg
stuk of 9 schakels waar ook een paar hele mooie en snelle bij zitten

dus meer als genoeg
 
bij mij staan ook wel aardig wat scooters maar geen echte tuners ofzo ;P

stuk of 14 zip's, allemaal standaard, paar onbegrenzd.
4-6 aeroxjes met een paar terugloop uitlaten maar voor de rest ook niets boeiends.
4 speedfight 2 die wel wat zijn opgevoerd, wat weet ik niet precies maar de 90 halen er 3 daarvan wel.
1 DNA
en nog stuk of 3 schakels.
een paar tomosjes
3 neosjes waarvan 1tje helemaal standaard, eentje helemaal optisch getuned en en eentje die meestal zonder kappen rijd:S
en dan nog een paar onbenoemswaardige chinese zooi...
 
school scoots

bij ons op school staat wel snelle scoots en schakel
stuk of 4 aerox waar van 1 altijd goeie spul er op heeft
dan een 70cc hebo dan weer een MHR en nu evo
staat nog een rox met een 70dr
andere helemaal standard
paar snelle schakels van onder ik 1 van heb+ralf+ een derbi gpr racing niet de snelste vind ik zelf maar ja..
veder beetje niet veel soeps:L
 
bij mij op school alleen een hoop roxjes en sr en een paar neos'jes ik zelf ging altijd met me aerox met mhr team 70 toen was k wel de snelste, toen k dat te gek von worden voor op straat ben k maar op een zenith gestapt nu ben k vrijwel de langzaamste, maarj et rijdt (soms)
 
zoals reeds gezegt, op h'sum weinig leuks, alleen mensen die rijden zien zichzelf altijd als de snelste van de wereld
 
Mijn school was altijd wel vet. Veel aeroxjes, beta's en schakels. Veel opgevoerd. Een vrouwtje uit me jaar spande toch wel de kroon, met d'r parelmoere, alles chrome beta ark met 16 pk. Die heeft ook echt teveel boetes gehad die tijd.
 
Bij mij is het echt lame

2 standaard boosters (1ervan soms met leovince tt, meestal niet )
1 volledig standaard Cpi Oliver City
1 Aprilia RS 50 met een andere uitlaat alleen weet ik niet welke (wss niet goed afgesteld, want echt rap optrekken doet hij niet)
ik met mijn TKR lichtjes getuned (gwn een laser x-pro uitlaat) voor de rest optisch getuned
binnenkort een vriend van me met een derbi senda
en ook nog een andere vriend met een gilera dna

dan zal het er toch iets beter uitzien bij ons

in het vti altans zijn er veel betere, ik ken ze niet allemaal.
maar hier zijn er een paar.

Booster next
MBK Stunt (helemaal getuned, heel veel chromé, zéér mooi)
Gilera DNA
PBR monkey
Peugeot TKR
Peugeot Speedfight
wss nog wat gwne boosterkes (zéér populair in mijn streek) (ikzelf moet er niets van weten omdat er gwnweg véél te veel van rondrijden)

gwnweg géén aeroxen of nitro's :s

grtzzzz