This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

hmm school en scooter he.....

bij mij staan er......

3 runners 2 70 cc 1 50 snel
2 dna's 1 laser uitje andere stnd maar onbegrenst
3 phantoms waaronder ik allemaal andere uitlaat rijden minimaal 90
5 sr's 3 ditech onbegrenst 1 met tjt uitje en 2 gewoon maar onbegrenst
3 streetjes waaronder 1 met mina hori 70 cc LC en 1 met technigas andere stnd rijd 70
3 firevosjes 1 50 snel 1 70 andere stnd
2 derbi's onbegrenst
2 rs 1 met 74 andere met ander uitje
4 earoxen 1 twinner 2 stnd 1 nrx
2 neosén 1 stnd 2e 70 vloeistof
2 benelli's 491 nrx en de andere leovinci S

de rest is zo goed als standaart of zijn zuure brommers nog wat getunde sita's en van die harley 8ige scoots.....
oja we worden soms opgew8 voor school door offie maar we maken er meer een wedstrijd van wie er dit keer gepakt word wel lollig als je toch nie de langzaamste bent

maar zoals je ziet niemand wil de langzaamste zijn

grtz x.X.x
 
nou nou, veel snelle scoots op school.
Je woont zeker in zo''n dorp waar ze nie eens een rollerbank kennen?
(net als bij ons int dorp, mss 1 keer in de 2 jaar :W)

Maar iig op het koning willem 1 college in Den Bosch. Zijn het er idd maar tussen de 75 en 125. Nie veel apparts alleen 2 runners 180 en 1 125 Ntt oid.
Maar geen extrem snelle scoots alleen 2 snelle schakels maar dat was het dan wel. (Binnen kort die van mij ook, dan issie een beetje snel)

Maja er wordt onderhand wel iedere week wel minimaal 1 scooter gestolen, vooral runners en wie zouden die toch jatten :S geen idee:?
 
Ik kom elke vrijdag op kw1 , vind er dus echt niets speciaals staan , knalde wel 1 mito langs laatst , die liep leuk
Maar , om eerlijk te zijn kijk ik ook alleen naar de auto's , omdat die scootertjes daar me geen ruk intereseren
Van 14,500+ krijg ik nog wel eens kippenvel , maar dat zul je op kw1 niet horen
 
whahaha neej da klopt, maa da denk ik op geen 1 school.
Vind je het ook gek bekant iedere dag rollerbank daaro in Den Bosch.
En ze jatten het er gelijk onderuit denks.

Maar der staan idd wel leuke autootjes daar.
 
Mijn school heeft weinig snels.. 1 rox met een R en 1 rox met een NRX, en nog een senda met pro race cil.. die is dus wel het snel.. op de mijne na.. maar mijn is niet echt meer een brommer ben de enige op school met een motorrijbewijs..

Beetje de ogen uitsteken heheh met mijn Thundercat +ralf+
 
Bij mijn school staan alleen een paar NRXjes en voor de rest wat std scooters. Maar er zitten zowiezo wel snellere lui op die slim zijn niet met de scooter op school te komen.
 
omdat ik stage loop weet ik niet wat er op mn huidige sgool staat (ROC eindhoven) , maar dat zal wel niet veel zijn..

op mn oude sgool stonde er iets van 20 scoots...de snelle:
-aerox met tuned paarse top, 21mm, hpi03,tjtF1,overrange etc...die liep wel verkankerd hard en het geluid was om van te smullen..tot hij werd aangehouden
-aerox met laser X-pro,mhr50,mhr2000 loopt ook wel aardig

meer is er niet te vinden:X
 
Bij ons staan er denk wel een stuk of 40. Allemaal neo's en en een zooi aeroxen, paar schakels, 4 dna's ga maar door.
gelukkig hebben wat vrienden van mij wel snelle scooters: 1gele aerox met een speed en c20 en 24mm vlak, mvt ontsteking, polini overrange al die zooi.
nog een jaguar aerox: met 70evo, c20, malossie ontsteking, malossie overrange, 28 oko ook de hele reutemeut, en nog wat jongens die in aantocht zijn!! zijn bezig met hun setup gelukkig maar en deze jongens zitten ook regelmatig op het forum duzz die weten gelukkig ook welwaarover ze praten. maja als je maar 5 snelle scooters op een school heb terwijl er een stuk of 40 rond rijden is het wel een beetje triest maja niet iedereen heeft hier jammer genoeg geld voor en intressen.
 
Op mijn school heb ik nog nooit een scooter gezien die harder gaat dan 80:S
Maar je kan hier in de buurt ook niet met goed rijden zonder dat je elke dag op de roller moet. Eigenlijk best jammer maar het is niet anders.
 
Bij ons niet echt veel bijzonders...

Aerox met een Yasuni R,
Onbegrenste NRG,
Speedfight 2,
Soms dan de Runner van MHR D.H. Tuning, dat rijdt dat wel leuk, 70 W-poort, 22mm, EVO pijp.
Een of ander Zundapp geval,


En dan nog wat gewone brommertjes, waaronder die van mij dan ook...
Citta, 65cc, 13/13, Proma uitlaat... Meer dan zat om elke dag door Utrecht te rijden...
 
bij mij 3 wel vette.. 1 rox Evo 50 met chrome laser voor de looks (zelf ook chrome kappen en bcd shit)
1 twins zip
1 sr met wa pretspullen weet zo niet wat eronder zit..
 
bij mij op school valt wel mee

3 stallingen (per gebouw 1)

per stallling scoot of 20 a 25.

Snelste: Evo 70 met technigas Race uitlaat (niet de NEXT versie!).
VOor de rest beetje de standaad NRX en Yas. R figuren.

Om eerlijk te zijn ben ik ook niet echt meer op de hoogte ervan sinds ik met de OV kom en niet meer bij de stalling hoef te zijn
 

Had je laatst voor de vakantie is moeten kijken...
Zo'n gastje kwam naar buiten he sjit waar is me brommer nou.
Keek ie zo in de stalling waar die hem neer had gezet.
Lag er alleen nog maar een zielig voorwieltje aan een slot...8P



Gijs op het Kw1...lol..