hoe snel rijd aerox met deze setup ong ?

Status
Not open for further replies.

peugeot fox

van de zomer aerox
hey
hoe snel rijd een aerox ongeveer met deze setup ?
als je hem perfect heb afgesteld

Setup aerox

cilinder : Cilinder kit Malossi MHR Speed
D=47.6mm, 70cc, aluminium, LC.
Pen 12mm, met dubbele kop.

uitlaat : Uitlaat Malossi race MHR Team 70
Voor MHR Team 70cc cilinder

krukas : Krukas Malossi RHQ
Pen 12mm

carb :TNT kit
Complete kit met verchroomd spruitstuk met olie en vacuumaansluiting aansluitrubber 26mm Dellorto carburateur en powerfilter

koppeling : Delta Clutch Malossi MHR
Monteren bij "MHR" producten.
Diameter= 107mm.

vario : Aandrijfset Overrange Malossi MHR
Complete aandrijving.
Set bevat: Multivar MHR Variateur, Kevlar v-snaar, Fixed Poulie en Torque driver.

ontsteking : Malossi ontsteking
Met interne (binnen) rotor en Eprom.

schok demper : Schokdemper Malossi
Model: RS 24.
Race schokdemper.

kruk as lagers : Krukaslager Minarelli
Speciaal race lager met kunstof kooi en 8 balls (kogels). Heeft een betere uitzettings coofficient en is dus met name geschikt voor snelle set ups

membraam : Membraan Malossi
Type: VL14 Hyperreed. MHR Team. 2 kleps
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk toch wel zon 250 kilometer per uur8P


Jongen........Hierop kun je geen zinnig antwoord geven, hangt allemaal af van jou afstelkunsten
 
Je zou een aardige top hebben..... maar hoe snel is niet te zeggen.....Dat zou je tog moeten weten l wil je deze spullen kopen....:? En mayb kan je beter een C20 kopen op deze cill!
 
lekker kansloos, totaal afhankelijk van de vertanding en afstelling, maar ergens tussen de 110 en 140 denks.... :S

misschien beter met iets anders(simpelers) beginnen ?
 
Originally posted by me_the_one
Je zou een aardige top hebben..... maar hoe snel is niet te zeggen.....Dat zou je tog moeten weten l wil je deze spullen kopen....:? En mayb kan je beter een C20 kopen op deze cill!
ja ik ga deze zomer aerox kopen en dan wil ik hem laten blazen dus wou ff weten als ie met deze spullen blaast
en hoezo c20 presenteerd die beter op die cil ?
en bedankt
 
Ow w8, even overheen gelezen.....

123,47697070857 km per uur....

Maar dan alleen als ie PERFECT is afgesteld hé!


Oftewel, dit valt niet te zeggen, het kan aan zoveel dingen liggen, niet beledigend bedoelt, maareh, volgens mij heb je er niet zo heel veel verstand van.
Dus lijkt het me leuker voor jezelf, dat je met iets iets simpelers begint waar het allemaal wat minder nauw komt kijken en wat je waarschijnlijk veel geld zal besparen (aanschaf dure & snelle spullen / onderhoud / eventuele vastlopers door ontwetendheid)
 
Originally posted by peugeot fox
ja ik ga deze zomer aerox kopen en dan wil ik hem laten blazen dus wou ff weten als ie met deze spullen blaast
en hoezo c20 presenteerd die beter op die cil ?
en bedankt
c20 presteerd veeeeeel beter, onder andere omdat ie hoogtoeriger is... beter al ga je eerst een aantal maanden tuning algemeen lezen ofzo, want een MHR speed etd is echt niet weggelegd voor een beginnertje
 
Het is idd niet te zeggen hoe snel het zal gaan rijden, dat ligt aan zo veel factoren, je afstelling, of alles goed gemonteerd is, je vertanding, enz enz. Oftewel, koop die spullen, monteer het en meet hoe hard je gaat. Weet je het, stuur me dan ff een pmmetje dan zal ik het voor je posten dan weet de rest van het forum ook hoe het is afgelopen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top