Hoe snel is jouw... Internet?

Kun je ook ergens ontdekken wat de ontwikkelingen in jouw regio gaan zijn mbt telefooncentrales? Ik heb nu telfort ADSL, zou 20/1 moeten zijn maar met geluk haal ik 6 a 6,5. Terwijl ik 300m van de centrale zit.

Denk zelf dat de centrale nog houtgestookt is.
 
In m'n nieuwe crib in Groningen :) Ligt hier een glasvezelverbinding in samenwerking met de universiteit ofzo, vandaar dat er Rijks Universiteit staat...

1480264312.png


Betaal er iets van 15 euro per maand voor, zit bij m'n huurprijs in, vindt het wel prima :p
 
Kun je ook ergens ontdekken wat de ontwikkelingen in jouw regio gaan zijn mbt telefooncentrales? Ik heb nu telfort ADSL, zou 20/1 moeten zijn maar met geluk haal ik 6 a 6,5. Terwijl ik 300m van de centrale zit.

Denk zelf dat de centrale nog houtgestookt is.
Gewoon even bellen met je provider, ze willen nog wel eens knijpen als er ergens een slechte kabel oid ligt.
 
Ik heb dat abo ook. Als ik mn postcode check op de Telfort site is de geschatte snelheid 6 a 8Mb/s. Volgens mij is sneller in de Hoeksche Waard op ADSL ook niet mogelijk...Lijkt me redelijk normaal dus?
 
In KW had ik gewoon 20 met zelfde abbo, dat haalde ik ook. Toen ik het bestelde op mijn nieuwe adres stond er ook gewoon 20, ben er pas recentelijk achter gekomen dat ik maar 6 tot 8 haal. Als je nu op de site kijkt zie je ook dat je max 6-8 haalt, maar was eerst dus anders.

De centrale is wel ADSL2, maar hij traint max op 8mbit. Volgend jaar maar overstappen op de boeven van UPC.
 
Hm ik haalde in KW ook max 6 a 8. Meer heb ik ook niet nodig eerlijk gezegd, vind het wel prima voor het geld (wat ik toch niet zelf betaal :+)
 
Nouja, niet dat het niet voldoet, maar ik zou toch wel een iets dikkere pijp willen hebben :7

Wil ook betere kwali tv gaan nemen (digitenne is laatste tijd weer ruk), dus mss een compleet pakket. Maar wat dat betreft is de keuze vrij beperkt.
 
Jup, prijs is ook naar beneden gegaan (van 9 naar 5 eur extra per maand). Mn Topfield volgens mij ook aan het overlijden namelijk :'(
Dus een nieuwe DVR zou ook wel fijn zijn.
 
Ik heb af en toe het id dat mn verbinding gewoon bijna plat ligt, dan duurt het een seconde of 20 voordat een site als het forum geladen is waar het normaal met een keer knipperen is...

Gaat om UPC 30mb.

Iemand ervaringen ?
 
Router als eens opnieuw uit en aan gezet? Klinkt iig als een routering iets.
Als je dat weer maakt, doe ff cmd -> tracert <adres>
 
Back
Top