Vaag virus ofzo hoe weg te krijgen?

Reneej

Well-Known Member
PC ging in 1x gelijk uit, starte opnieuw op..
dit venster in beeld wat ik voorheen niet had:
naamloospf5.jpg

Als k erop klik gaat die gelijk iets downloaden, gelijk stop gedrukt snel... want was helemaal iets wat niet van windows zelf is

met welk proggie weg te krijgen? khad hijackthis.. kon je van die dingen killen, en ook bij het opstarten instellen dat die niet meer zou gaan opstarten, maar programma doet het niet meer :S

nog meer van zulke (freeware liefst) programma's

staat namelijk veel shit op deze PC die ik niet kwijt kan raken
 
Advertisement - register to remove this

anders kan je altijd nog een systeemherstel draaien.

ik had dat ook maar ik kon door die shit niet eens meer het internet op ... mn mail niet checken ... niet inloggen op pokerstars ... en ook veel programma's niet meer gebruiken.

toen snel systeemherstel gedraaid en sindsdien no problemo
 
Met avira hoop andere virussen gevonden maar heb het nog steeds :(

nu ff hitman proberen

grtz

systeemherstel lukt btw niet kan niet op volgende drukken als ik een herstel punt kies :S terwijl die er wel is..
 
echt kut virus is dit, je krijgt hem met fk veel moeite weg... kheb toen ook allerlei progjes moeten downloaden enzo.. maak ff een logje aan op hijackthis forum.

kheb het 3 x kort achter mekaar gehad, en aangezien mijn pc het niet waard was.. hele pc maar weg gegooid :p

nu sla ik belangerijke dingen steeds op een externe hd, zodat als ik een virrus krijg ik gewoon hele windows eraf gooid en opnieuw installeert
 
nu sla ik belangerijke dingen steeds op een externe hd, zodat als ik een virrus krijg ik gewoon hele windows eraf gooid en opnieuw installeert

Same here, alles wat belangrijk is heb ik op een andere hd.
Formatteren en nieuwe install, geen probleem.
 
Gister sloeg t noodlot dus toe,
windows sloot weer spontaan af (wel op de "normale" manier maar zonder dat ik Afsluiten klikte ofzo.. zat gewoon te msn-e)
Weer aan gedaan, kreeg dat scherm van Windows XP met dat balkje wat heen en weer gaat
Daarna zwart scherm, wel muis in beeld.. maar daarna dee die niks meer

vandaag dus maar ff HD in andere pc gehangen, alle bestanden die ik nodig had gekopiert en nu maar geformateerd
 
Back
Top