Originally posted by Joor
Zonder haakse frees kun je spoelpoorten gewoon niet goed bewerken. Uitlaatpoort kom je vast een heel eind mee...
Originally posted by Speedyrules
heb me al bewapend met zowat elk verkrijgbaar freesje voor de dremel :W
Originally posted by Speedyrules
ik heb me mss verkeerd uitgedrukt, tunen is eigelijk het foute woord maar het was vroeg gister
ik bedoel dat sommige spoelers enzow echt miserabel zijn afgewerkt, dat de 1 zo'n 2 to 3 mm kleiner is dan de dander
lijkt me sterk dat hier niet op gewonnen zou kunnen worden ? anyway, jullie zeeggen dus , afblijven tot meer ervaring ?
Originally posted by Rikkademous
heeft het bij elke cilinder zin om de uitlaatpoort te vergroten en moet je dit echt goed afwerken? vriend van mij had t ook gedaan maar echt goed mooi strak was het niet zeg maar, ik zou het weleens willen proberen.
Originally posted by Joor
Een Dremel past simpelweg niet...
Originally posted by Jeroen
Hoe worden de spoelers dan aangepast??
Met wat voor soorten machines werken de "tuners"...
Originally posted by Jeroen
Een frees is gewoon een soort van dremel iets ook?
Zo'n tandarts ding..?