hoe maak je een lekker harde BOM

Status
Not open for further replies.
afoe-tuning said:
ja ik weet hoe je een goeie bom kan maken. ik heb het zelf ook een keer met vrienden gedaan, wij doen het iig nooit weer ik ga je niet vertellen hoe ook we zijn er zelf van geschrokken. dat was onze laatst bom ooit zelf gemaakt het was iig met kruid van kanonslagen enzo begin er niet aan het is lijp wij hebben geluk gehad.


Ik zeg niks...:X

crofti + alu folie+ water+ fles kan ook leuk zijn btw...
 
waarom zit iedereen zo te zeiken altijd over illegaal dit, illegaal dat.. SCOOTERS OPVOEREN IS OOK ILLEGAAL!!!, slimmerds
 
mij hoor je niet zijken, vind mijn idee tot nu toe nog het beste/goedkoopste/makkelijkste/minst gevaarlijke...
als ik al die ideeen hoor over chemicalien bij elkaar in gooien en dan schudden zeker ofniet;) levens gevaarlijk

beter ga je gewoon naar een ijzerhandelaar... kilo'tje carbit ophalen, melkbusje kopen en BOOOM! flinke bommen creëren ;) (1 kg carbit is goed voor een jaar lang knallen:W)
 
ik heb flimpjes! zelfs een home-made instructie video over het knallen met een melkbus!
op een heeeele verantwoorde manier.. knallen alleen geen ledematen in de rondte.
 
Xs-racer said:
gewoon een ijzeren pijp pakken (van een stofzuiger is goed genoeg) daar flink wat nitraat kruid in doen (patronen kruid kan ook) en dan bijde kanten dichtlassen

Lekker lassen met kruid :rolleyes:
 
Xs-racer said:
ik heb flimpjes! zelfs een home-made instructie video over het knallen met een melkbus!
op een heeeele verantwoorde manier.. knallen alleen geen ledematen in de rondte.

liefhebbers voor filmpjes: Bojgrob18@hotmail.com (msn)


Ja , die wil dus niemand...
We willen vliegende ledematen... -:-
 
carbid schieten kan er mee door das leuk:D maar allemaal gemicalien, ijzere buizen ect word ook gevaarlijk voor andere mensen he, met carbid schieten kun je jezelf verwonden als je er nie mee omkan gaan maar voor de rest nie zo gevaarlijk, tenzij je met de deksel schiet tegen iemand hoofd.

Als het alleen om de knal gaat gewoon vuilnis zak om melkbus oude fietsband eromheen knopen en ff met de waterslang aka emmer water er in doen. fftjes w88 en aan de onderkant aansteken, als je vlam er nie inschiet ff tegenaantrappen
 
Vet topic dit. Kan je wel wat ideeen opdoen. Maar waarom zo zielig over dat het illegaal is. Als je het niet wil hoeft et toch niet. Dan lees je dit topic niet.

Ik heb gehoord dat als je 'droge' sneeuw of ijs ik weet niet precies hoe ze et noemen. Samen met water in een cola fles gooit. De dop erop. Neerzette. En weglopen. 10 minuten w8e en dan klapt die fles uit mekaar. En dat geeft een pestklap...:)

Laat ik et er nog ff dik bovenoplegge dat het neit de bedoeling is om mensen slechte ideeen in tegeven of te stimuleren. Maar een harde knal is gewoon vet. Zeker een ziekelijk harde. Waarvan je je eigen echt de *piep* schrikt.
 
dat kan je dus met carbit knallen berijken, omdat je er vet vlak naast moet staan om dat vlammetje achter de melkbus te krijgen....
heb menig maal die "piep" in de oren gehad...

ook leuk, beetje wijde broek aan, erachterstaan.. en je hebt je broek om je benen heen geblazen (pijpen slaan door luchtdruk verplaatsing naar achteren:p)

en wat jij bedoeld is droog ijs, dat witte spul dat aan de binnenkant van je vriezer groeit. en qua klap komt dat NIET in de buurt van een carbit knal met melkbus;)
 
Hij bedoelt dat is niet dat witte spul dat in je vriezer groeit.
Droog ijs is bevroren koolzuur, gas dus. Daarom knalt het ook.
 
uhh.. ik dacht toch echt dat dat droog ijs was... 8P
omdat het niet uit water voortkomt.. en er gewoon zit, ookal haal je het weg komt het gewoon terug.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top