WS_FTP Pro hoe maak ik een account aan zodat...

Status
Not open for further replies.
ja idd, maargoed, hoop dat folkert genoeg info heeft :) en als je nog wa vragen heb moet je het maar vragen, kan je over het algemeen met het meeste wel helpen, en Gila ook wel dnek :)
 
Nee snap er geen hol van :)

Maar forget it. Ik moet geen server zooi of vage progjes. Ik wil gewoon iemand een inlogaccount geven op een .nl domein van mij. Dus dat een persoon op die site kan uploaden en dus NIET op mijn pc.
 
Mja , al1 als je via die hosting anonymous ac6 heb ken dat ....
Maareh , als je die toei moet hebbe , iemand kan het wel naar mij uploaden , en jij het van mij downen , oid...
 
oh dus je hebt bijv, folkert.nl en je wilt daar een speciale login voor iemand voor hebben? dan moet je denk met de serverhost contact opnemen zodat die een account kunnen regelen.
 
Ja idd, wat is dit voor PC nerd topic geworden. WTF is in hemelsnaam een l33t.

Maar fuck die shit. Ben meer in oplossing van Cisco geintereseerd, want dat gaat me echt bove me pet, alleen heb wel die kl*te opdracht.
 
Wat jij wil kan niet.

Op een .nl domein draait een ftp server. Daarop moet je zorgen dat er een extra account komt met toegang tot die ene directory waarop mensen dan kunnen uploaden.

Zoek eens goed op google, en zeik niet als je op een scooterforum geen antwoord krijgt op je computervragen....
 
Originally posted by Freezer
Wat jij wil kan niet.

Op een .nl domein draait een ftp server. Daarop moet je zorgen dat er een extra account komt met toegang tot die ene directory waarop mensen dan kunnen uploaden.

Zoek eens goed op google, en zeik niet als je op een scooterforum geen antwoord krijgt op je computervragen....

ZEIKEN? Waar heb jij het over? Ik zeg toch al lang laat maar, want het is niet meer nodig. En hier vragen kan altijd, daarvoor is General chat :rolleyes: en er zitten hier zat computerlui.

Ik VIND dat jij nu zeikt.
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Ja idd, wat is dit voor PC nerd topic geworden. WTF is in hemelsnaam een l33t.

Maar fuck die shit. Ben meer in oplossing van Cisco geintereseerd, want dat gaat me echt bove me pet, alleen heb wel die kl*te opdracht.

Dit is zeiken...

We zijn geen helpdesk voor je huiswerk ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top