hoe maak je een lekker harde BOM

Status
Not open for further replies.

banaantjuh

race banaan
ik en een paar vrienden zijn bezig geweest met een paar bomme maken t is wel gelukt met een paar stoelpooten en dopjes maar het geluid {! kan een stuk harder dus wij vroegen ons of hier ook word geknoeit met kruit
en hoe jullie dat doen >? :L
we deeden het met dopjes dus kon die bom niet genoeg kracht opbouwen evenlater hadden we die bom tussen een een lijm klem gezet en oen ging het goed maar zoals ik al zij was het geluid niet echt lekker
dus als jullie nog tips hebben kunne we die wel gebruiken
 
Advertisement - register to remove this

Als je dit soort shizzle wil weten moet je maar es Anarchist Cookbook zoeken @ inet oid.. 8P Daar staan dus ook allemaal van dat soort dingen in.. :X

Leuk om te lezen als je niks te doen hebt mjah om het nou uit te gaan voeren.. 8P
 
ja ik weet hoe je een goeie bom kan maken. ik heb het zelf ook een keer met vrienden gedaan, wij doen het iig nooit weer ik ga je niet vertellen hoe ook we zijn er zelf van geschrokken. dat was onze laatst bom ooit zelf gemaakt het was iig met kruid van kanonslagen enzo begin er niet aan het is lijp wij hebben geluk gehad.
 
hier pakken ze een stalen pijp, voor de helft vullen met kruid uit morningglows ofzo en dan bijde kanten dicht draaien met de werkbank.. en in et midden een gaatje boren(van te voren doen) endan daar een lontje in, aansteken en heel hard wegrennen :)
 
gewoon een ijzeren pijp pakken (van een stofzuiger is goed genoeg) daar flink wat nitraat kruid in doen (patronen kruid kan ook) en dan bijde kanten dichtlassen ;)

of ff op google zoeken naar "how to make a bomb out of household products"
dan kom je op een site genaamd, totse.com daar heb ik een aantal leuke ideeën opgedaan.

en nog een tip... koop bij een ijzerhandelaar een beetje carbit (of karbit, geen idee hoe je het schrijft) en dan bij een kringloop een melkbus (MET DEKSEL!)
dan maak je een klein gaatje onderin de melkbus waar je de fakkel bij kan houden.

je doet een laagje water in de melkbus, blokje carbit erbij en deksel erop.
dat carbit gaat reageren in het water en komt een gas vrij. dat gas is zwaar explosief! je wacht eventjes, zodat het gas zich goed kan ophopen (als je wittige rook uit het gaatje in de onderkant ziet komen is het goed genoeg)
dan een vuurtje erbij houden en tadaaa... een knal zoals je nog nooit eerder gehoord heb ;):W iemand die een filmpje wil, moet mij maar contacten.

*EDIT! misschien wel slim om te weten, er zit een BEHOORLIJKE kracht achter, dus zal de melkbus voor de helft ingraven (met opening richting boven) en dan met je voet de melkbus in de geul drukken... doe je dat niet, heb je kans dat de melkbus achterover klapt en die deksel de verkeerde kant op gaat...

doe je het met een verroeste melkbus, kan hij ook openknappen, omdat de druk dan tegroot wordt, zodra de vlam erbij komt.
hier in twente is het een traditie, maar het is dus ZEKER NIET ONGEVAARLIJK!
 
Last edited:
zwaar kansloos dit, ga dan bij een illegaal bom maakforum/vuurwerkforum aka al-quida groep.

En als je zograag jezelf wilt verwonden pak dan je scooter en rij tegen een boom en wij willen wel foto's van het resultaat
 
Ik heb dat vroeger ook gedaan, en het resultaat is nog steeds te zien. Kan geen 10 vingers meer opsteken. +ralf+
 
Pak een bus ammonia ga dat mengen met chloor doe er een scheutje bleekmiddel bij in.
Laat dat een half uur staan, gooi er dan benzine bij en een beetje zout zuur.

Drink het op en je wordt zelf een tijdbom :|
 
Oja... Ik weet nog een goede :!

Iemand had hier ooit es een filmpje gepost dat ze een lawine-pijl in de grond hadden gestoken (zodat ie niet weg kon vliegen) en daar omheen hadden ze dan wat haarlak bussen vast getaped..

Redelijk harde knal en grote steekvlam kwam daar vanaf :eek:

Maar dit topic is wel redelijk kansl00s :L
 
InsaneMalebrain said:
Oja... Ik weet nog een goede :!

Iemand had hier ooit es een filmpje gepost dat ze een lawine-pijl in de grond hadden gestoken (zodat ie niet weg kon vliegen) en daar omheen hadden ze dan wat haarlak bussen vast getaped..

Redelijk harde knal en grote steekvlam kwam daar vanaf :eek:

Maar dit topic is wel redelijk kansl00s :L


:X wie was dat ook alweer :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top