hoe maak je een buddy filter??

hoi ik had een vraagje hoe moet je nou precies een buddy filter maken heb er veel over gelezen enzow mar weet nog nie precies hoe het moet je moet en kelk hebben toch?? een haakse pvc bocht toch??? welke diameter 50? 75 heeft er mischien ok iemand fotows van buddy filters hoe het gemaakt word groeten dennis
 
Advertisement - register to remove this

ik ga een PE buis gebruiken dat zijn van die dikke zwarte buizen ( ik loop nu stage bij een chemie bedrijf op de technischedienst ) en daar hebben ze die buizen en via een spiegellas kan je elk gewenste hoek/stuk er op lassen :D best handig

op kelkje van jps @ 21mm carb moet het allemaal gaan komen.

nadeel is dat het vrij zwaar is maar daar verzin ik wel een beugeltje voor
 
waar ken ik dat do kelkje krijgen? voor 21mm cabr ken het nergens bestellen op internet fuckzooi ik ga het ook van pe maken denk ik of van pvc om dat in pe 60mm niet bestaat werk nameluijk in duh bouw als loodgieter en cv monteur altijd makelijk hehehe;) greets dennis
 
weet iemand waar je die 60mm pvc buis kan halen. Ben laatst naar de formido geweest en daar had je 50mm en 75mm. Maar niks daartussen :(

Zou de praxis die buizen wel in 60mm hebben?
 
ik heb nou niet alles gelezen dus vergeef me als ik iets stoms zeg

maareuh , de tph 125 van Karoshi heeft ook 21 mm @ recht spruitstuk @ kartfilter in buddy , mss moet je ff met hem talken ivm je probleempje :) , hij heeft het nl ook 'eenvoudig weg' opgelost met verkrijgbare pvc buizen ;)
 
Back
Top