Hoe krijg ik mijn Vespa sneller

Douwe22

New Member
Hoe krijg ik mijn Vespa sprint 4t 3v sneller hij loopt nu ongeveer 80 en dit is de setup
Mallosi 80 cc cilinder

Malllosi 80cc ecu

+- begrenzer ecu

Polini vertanding

Mallosi torq driver

Mallosi vario (6.5) gram rollen

Mallosi v snaar

Mallosi koppelinghuis

Iemand idee hoe die sneller krijg en ook als die op zen begrenzde stand staat dat stottert hij zo ja hij loopt gewoon niet lekker naar de 45 zonder iets te merken dat die opgevoerd is terwijl de begrenzer 250€ kosten
 
Advertisement - register to remove this

Hoe krijg ik mijn Vespa sprint 4t 3v sneller hij loopt nu ongeveer 80 en dit is de setup
Mallosi 80 cc cilinder

Malllosi 80cc ecu

+- begrenzer ecu

Polini vertanding

Mallosi torq driver

Mallosi vario (6.5) gram rollen

Mallosi v snaar

Mallosi koppelinghuis

Iemand idee hoe die sneller krijg en ook als die op zen begrenzde stand staat dat stottert hij zo ja hij loopt gewoon niet lekker naar de 45 zonder iets te merken dat die opgevoerd is terwijl de begrenzer 250€ kosten
Het is ook niet de bedoeling dat je gaat rijden in begrensde stand, hij is gemaakt om alleen te gebruiken bij een rollerbank en daar merk je dat niet. Probeer eens originele vsnaar want je hoort volgensmij wel harder te gaan met deze setup. En lees je dit af van de teller of is dit gps?
 
Je kan ook nog proberen om een shim ring op de as van de vario te doen. Dan kan de snaar nog iets verder naar beneden.
 
Je kan ook nog proberen om een shim ring op de as van de vario te doen. Dan kan de snaar nog iets verder naar beneden.
snaar in de vario naar beneden helpt alleen met optrekken, niet met top (mogelijk zelfs averechts, want dan komt ie evenredig minder boven..
 
snaar in de vario naar beneden helpt alleen met optrekken, niet met top (mogelijk zelfs averechts, want dan komt ie evenredig minder boven..
Nou dat is dan gek want toen ik een andere vsnaar monteerde dan dat ik normaal deed ging mn top echt wel omlaag…
 
Nou dat is dan gek want toen ik een andere vsnaar monteerde dan dat ik normaal deed ging mn top echt wel omlaag...
dat wordt weer bepaald door andere factoren, breedte en lengte nieuwe t.o.v. oude riem..
maar dat is iets anders dan wel of niet shimmen met dezelfde riem..
 
Het is ook niet de bedoeling dat je gaat rijden in begrensde stand, hij is gemaakt om alleen te gebruiken bij een rollerbank en daar merk je dat niet. Probeer eens originele vsnaar want je hoort volgensmij wel harder te gaan met deze setup. En lees je dit af van de teller of is dit gps?
Heb sip teller en daar loopt die 50 op maar stotterend ik zal hem eens op een kruk zetten en dan open trekken kijken als die dan nog stotterd
 
Hoe krijg ik mijn Vespa sprint 4t 3v sneller hij loopt nu ongeveer 80 en dit is de setup
Mallosi 80 cc cilinder

Malllosi 80cc ecu

+- begrenzer ecu

Polini vertanding

Mallosi torq driver

Mallosi vario (6.5) gram rollen

Mallosi v snaar

Mallosi koppelinghuis

Iemand idee hoe die sneller krijg en ook als die op zen begrenzde stand staat dat stottert hij zo ja hij loopt gewoon niet lekker naar de 45 zonder iets te merken dat die opgevoerd is terwijl de begrenzer 250€ kosten
Een Afgedraaid vliegwiel en een vervroegings spie kunnen zorgen voor beter performance
 
Back
Top