hoe krijg ik mijn velgen bling?

ja idd, had es na gevraagt bij hetzelfde bedrijf waar ik me uitlaat heb laten verchromen, wat 2 velgen kosten.

225 euro PER VELG x|

maar vind dit ook wel interessant, mss wel wat voor me nieuwe project })
 
GROSSIE@aerox said:
ja idd, had es na gevraagt bij hetzelfde bedrijf waar ik me uitlaat heb laten verchromen, wat 2 velgen kosten.

225 euro PER VELG x|

maar vind dit ook wel interessant, mss wel wat voor me nieuwe project })

Dan wordt je genaait voor het leven (denk ik)
Want ik had geinformeerd om gewoon 20kg chrome te kopen, en daar was ik meen ik 300 eu voor kwijt. Daar kan je dus wel een aantal velgen voor doen, lijkt mij?

Maar ik laat ze eerst cool-chrome`n, vind het er goed uit zien en kwaliteit en gerantie al helemaal. Velgen zullen tog nooit in aanmerking met regen oid komen :rolleyes:
 
mjah dan stralen en polijsten ze hem ook voor je, hoef je zelf dus helemaal niks te doen.

als je velg al was gepolijst koste het volgens mij 100 euro de velg
 
GROSSIE@aerox said:
mjah dan stralen en polijsten ze hem ook voor je, hoef je zelf dus helemaal niks te doen.

als je velg al was gepolijst koste het volgens mij 100 euro de velg

Opzich valt de prijs ook wel mee hoor. Bedoel je krijgt echt verchromde velgen. Maar jammer is dat je ze nooit aan de straat stenen kwijt raakt want andere zien daar de waarde niet van in. (bedoel je kan moeilijk in een advertentie zetten "aerox velgen verchromed 500euro" bijv.)
 
Maare, dat coolchrome voor je velgen kost dus 150 euro? Kan je je blok ook laten doen? Zo ja, schatting wat dit dan kost?
 
Kosten zijn nog niet bekend omdat ze hun producht aan het door ontwikkelen zijn..

En carters? Het is wel mogelijk, maar welke prijs? Gewoon ff bellen..
 
Had tijs terug eens geinformeerd. Wilde me velgen precies hebbe zoals ik al heb, alleen dan het binneste blauwe gedeelte in blauwe coolchrome laten spuiten en dan de gepolijste rand + horizontale deel van velgbed in chrome coolchrome laten doen.

En zonder zelf voor te bewerken.

Mail die ik kreeg

...

Prijs 1). Compleet gespoten (dus met CoolChrome velg rand en CoolChrome blauw hart) hiervoor moet je zelf de banden laten verwijderen en weer laten monteren.
Dit komt op 120 euro per velg incl. voorbewerken.

Prijs 2). Het hart van de velg in CoolChrome blauw, Hiervoor kan de band blijven zitten.
Dit komt op 80 euro per velg incl. voorbewerken..."

Vrij goedkoop dus, zeker omdat het ook met voorbewerking is.

Dit stampt echter wel van 4 april. Prijzen zullen nu wel gewijzigd zijn/worden.

Had toen niet het geld ervoor. Is nog wel de bedoeling dat het ooit eens wordt gedaan.

Even afwachten dus maar.
 
Ik vind 250 euro voor twee velgen nog vrij prijzig. Hoeveel is het zonder voorbewerking? en ik neem aan dat als je alles (rand + hart) Coolchrome laat doen dat je ook op 250 uitkomt?
 
Heb net gebeld, is 70 euro per velg voor coolchrome en dat is met rand + hart. Moet je ze zelf voorbewerken (ff met p1000 schuren, niet zoveel moeite). Best goedkoop dus. Ik sta voorraan de rij :rolleyes:

//edit; carters kan je ook laten doen, alleen gaat dat stuk achter je cil verbladeren door de warmte, dus kan je het beste de linker alleen doen, wat 40 euro is.
 
Last edited:
cvz said:
Moet je ze zelf voorbewerken (ff met p1000 schuren, niet zoveel moeite).

Kan me herinneren dat jij bij hun ook kunt stralen. En neem aan dat je ook hebt gevraagd wanneer het weer mogelijk is?
 
Yup, over ong. 2 weken. Trouwens, dat van die carters, dat stuk achter je cilinder kan je toch inspuiten met hittebestendige lak om dit te verkomen? Verziekt dit niet je bling bling effect al te veel? (aangezien je dat stuk toch niet te veel ziet).
 
cvz said:
Heb net gebeld, is 70 euro per velg voor coolchrome en dat is met rand + hart. Moet je ze zelf voorbewerken (ff met p1000 schuren, niet zoveel moeite). Best goedkoop dus. Ik sta voorraan de rij :rolleyes:

//edit; carters kan je ook laten doen, alleen gaat dat stuk achter je cil verbladeren door de warmte, dus kan je het beste de linker alleen doen, wat 40 euro is.

mooie prijs, al laat ik het voorbewerken denk ik door hun doen, dan maar wat meer betalen, maar dan wet ik zeker dat ik de best mogelijke hechting heb.
 
zo moeilijk is dat niet.. gewoon ff met 1000p over je stnd. velgen schuren. Hij vertelde zelf tegen mij dat die lak de beste ondergrond is.
 
anyway, denken jullie dat als je je blok gaat laten doen, er hittebestendige lak overheen spuit dat dat genoeg is? of dat het achter je cil gaat afbladeren?
 
Morgen reis ik af richting Lemert om mijn velgen te laten behandelen.

Ook andere "framedelen" worden heen gebracht, maar dat moet eerst nog aangepast worden voordat het behandeld kan worden ..
 
Back
Top