hoe krijg ik mijn velgen bling?

jonnah

Well-Known Member
ik vraag me het beste hoe ik mijn velgen blingbling kan krijgen... verchromen is me te duur, en ze hebben een (bijna) onpolijstbare vorm... ideeen? coaten is desnoods ook een optie, maar kan geen wijs meer worden uit die thread... iemand een goed adresje regio rotterdam anders? thanx!
 
Advertisement - register to remove this

Omdat Jeffrey GELIJK alweer begon te zeuren op msn hiero fototjuh van de NIEUWE de nog NIET door Jeffrey geprobeerde bussen:

9234chroomspuitbus.jpg


heb nog nie geprobeerd, zijn igg wasstraatbestendig, zegt dus wel wat over het product.

geleverd met speciale primer enzo erbij

PS ook hittebestendig weet nie precies tot hoeveel, k zal het ff opzoeken
 
ik heb die chroom spray al wel gebruikt...1 ding vertel ik je...doe het niet...koop gewoon zilver...zit niet veel verschil in...

en post is een pica van je velge...wat zijn onpolijstbare velge :S:S als je het laat doen maken ze er 9 van de 10 keer iets heel geweldigs van...hun hebbe alle spulle ervoor enzo....kijk naar me scooterbase....heb ik ook prof late doen...

25 euro per velg :D
 
bmxtreem said:
ik heb die chroom spray al wel gebruikt...1 ding vertel ik je...doe het niet...koop gewoon zilver...zit niet veel verschil in...

ooit geprobeerd die hierboven dan??? nou dan... ik denk dat deze idd stukken beter is dan die chrome spray die al langer op de markt is...
 
ok misschien issie iets beter...maar vertel mij nou eens hoe je chroom kan spuite...dat kan niet...waarom is het anders zo duur...de verf glim misschien iets meer als een std kleursoort...maar het zal nooit in de buurt kome van prof gepolijst of echt verchroomd....dat is echt lulkoek...dat praat je mij echt niet aan....:|:|
 
dat doe ik ook cker niet, maar ik denk dat het stukken beter is dan de oude bussen, en met onderhouden enzo denk ik dat je het best mooi houd...
 
kunt ze ook bij een prof. spuiter chrome-look laten spuiten, is vrij bescheiden en zit tussen echt chrome en polijsten in, laat ik binnenkort waarschijnlijk ook doen, post dan wel picca's.
 
darkwingg said:
Waar heb je dat voor 25 euro per velg laten doen ?
uuh bij een kerel in soesterberg....adresje:
G.Suvaal
Sterrenbergweg 21
3769 BS Soesterberg
tel: (0346) 354514
mob: 0623748187

dus bel em maar...vraag maar enzo
 
snap niet waarom iedereen hem chroom spuit oid.. ben je 150 euro ofzo kwijt? terwijl als je ze pro laat polijsten rond de 50 euro kwijt bent?
 
lars said:
tege wordig kan bekant elke autoschadebedrijf chroom spuiten ze moeten alleen de lak bestellen en ik werk ook bij een bedrijf waar ze chroomspuiten alleen dan parfumdoppen enzo http://www.vacumetal.com

Doen jullie ook voor particulieren spuiten bijv velgen ofzo?

Want ik zag net dat jullie hier in de buurt zaten.
 
ik kan wel navragen ik weet wel het moet zo glad mogelijke zijn en er moet nog een blankelak overheen
 
Back
Top