hoe krijg ik mijn velgen bling?

heb je fototje Siep? zou misschien leuk zijn om je velgen+blok met die nieuwe motip dingen te doen.. bedoel je die? Waar kan je die trouwens online kopen?
 
Last edited:
nou mensen ik ben dus vvoordat c&t-speedshop stopte met chroomspuiten, ben ik eens langsgeweest

dit vertelden ze me:
"Voor auto's is het aan te raden want je zult bijna geen verschil merken tussen echt chroom en dit gespoten chroom.
Bij scooter velgjes kan je, in tegenstelling tot bij een auto, wel de achterkant van de velgen zien, en die kunnen ze helaas niet zo mooi chroom spuiten, de "spaken" zullen van binnen zowieso helemaal niet mooi worden, en de randen kunnen ook mislukken."

Dat kreeg ik te horen.....

Dus als je later auto gaat rijden is dit wel heel vet, maar voor scooters is t niet de beste oplossing.
 
cvz said:
heb je fototje Siep? zou misschien leuk zijn om je velgen+blok met die nieuwe motip dingen te doen.. bedoel je die? Waar kan je die trouwens online kopen?

zou best wel ff fototje er willen zetten. alleen ik weet niet hoe het moet :S iemand bekend mee???

het is niet de nieuwe mototip geloof wat oudere maar ik ga van het weekend ff met kickstarter er mee spuiten ( of van de week al) en dan zal ik kijken of ik daar mooi foto'tje van kan maken (die andere dingen was een test kapje dus niet geschuurd ofzo alleen ff het effect gekeken)
 
imageschack.com - daar gewoon je foto uploaden (moet wel jpeg zijn) en dan gewoon die eerste link die je dan krijgt hier posten (met die img tekens) dan zie je hem
 
ik heb dus wat werk van die mm coatings gezien net....

het was het eerste wat ze daar gespoten hebben in chroom...

ik vroeg aan die kerel.. offie het had laten verchromen... mjah was dus bij mmcoatings...

het was echt supermooi! en zag er stevig uit! voelde ook stevig :p

hij had zijn frame in chroomrood gedaan.. en was ook supervet...

wel een aanrader dus.. want lijkt net echt chroom...
 
Ik heb ook al een afspraak @ mm coatings.
Momenteen zijn ze de lak aan`t verbeteren enz. Dus zogauw het weer leverbaar was kon ik me velgen op sturen..

8) Ik zit het wel zitten iig ..
 
Geen 100 eu jongens.
Dat is voor BLACKChrome, Coolchrome zal toch wel iets meer gaan kosten en nu helemaal omdat ze een vernieuwde versie uitbrengen..
 
InsaneMalebrain said:
Ik laat ze spuiten omdat ik het schuren ondertussen wel een beetje zat begin te worden. En omdat ze minder onderhoud nodig hebben :)

Ik heb nog niet eens gereden met mn velgen en ik word al gek van het onderhoud...allemaal vage plekken erop steeds...kan je weer poetsen.
 
Yadajo said:
Geen 100 eu jongens.
Dat is voor BLACKChrome, Coolchrome zal toch wel iets meer gaan kosten en nu helemaal omdat ze een vernieuwde versie uitbrengen..

Blackchrome als in zwarte kleur met glimmend laagje? :)

Wat koste gewone chromekleur dan?
 
Aprilia_area 51 said:
Blackchrome als in zwarte kleur met glimmend laagje? :)

Wat koste gewone chromekleur dan?

Blackchrome:

2.jpg


blackchrome_velgen.jpg
 
cvz said:
Ik doe moeite voor 150 euro, jij? 8P
Ik niet, ik besteed het uit.

En idd, het is veel anders dan die velgen van mijn oude velgen en kappenset van hier boven }), maar dit was ook echt chrome (dus in bad etc) Maar cool chrome is gewoon echt bling bling en black chrome, is chrome met een black tint er in ..
 
Back
Top