Hoe kom ik van msn virus af?

Henk_de_mol

Old skool member
Ik heb dus een soort van virus via msn opgelopen, het shootpresidentbush virus of zoiets en dan ziet degene tegen wie je lult telkens smileys en vraagt of je wat wil openen! Voor de rest is het denk ik niet schadelijk , maar ik wil er vanaf...

Ik ben geen computer expert dus hoe?

p.s mijn virusscanner vindt niks...

Advertisement - register to remove this

Zoek gewoom met zoeken op president bush, heb ik ook gedaan, ik heb eht via rody gekregen, maar is zo weg joh, stelt nix voor

SvR

er staan waarschijnlijk in je msn directory een aantal files met een nogal vaag icoontje -> verwijderen... dan staat er in je c:\ of c:\program files nog een andere file (de belangrijkste) met hetzelfde icoontje... deze kon ik in windows niet verwijderen... start je comp op in ms dos mode, ga naar de juiste directory, dan deltree naam van de file.. en hopsa! wegdermee
smile.gif

Ga naar search in je Startoptie. Toets dan de naam van het virus in. Ik weet niet precies meer hoe die heet...(iemand anders misschien?) En dan moet je elk bestand waar die in staat wissen en klaar is kees (of in dit geval enrico
wink.gif
)

Greetz

Ja die bestandjes had ik al gevonden en ik heb er 2 kunnen verwijderen, maar choke.exe en hotmail.exe niet... Iets met windows ja, moet ik die nu dus vanuit dos verwijderen???

Naam is trouwens funnyworm of zoiets...

Het is al gelukt, ik heb gewoon de bestandjes gevonden en die eraf gegooid met ctrl-alt-del ! En nu doetie het weer gewoon
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

"The saga continues!"
biggrin.gif

------------------
Mess withe the best, Die like the rest...

Live to ride, Ride to live...

Back