hoe hoog zal de schade zijn?

DaniloSpeed

Well-Known Member
heb laatst een schuiver gemaakt door domme fout van een fietser en vroeg me af wat jullie ongeveer dachten dat de schade zalzijn:

veel schuifschade aan linkerkant, zijkap gebroken op 2 plekken, buddy gaat niet meer open, 2 klepjes die beetje verbogen zijn, kickpedaaltje verbogen,
wat zal de schade ongeveer zijn die de verkzeringsexpert zal berekenen? ben wel benieuwd.

wat kan trouwens het probleem zijn als je elek start niet meer werkt, hij werkt af en toe met moeite, maar bijna nooit..
 
Advertisement - register to remove this

Toen ik een schuiver gemaakt had door een auto die niet uitkeek heb ik voor een zijkap en een voorkap met lichte kras schade plus een geschaafde uitlaat 390 euro via de verzekering vergoed gekregen.

Valt dus absoluut niet te zeggen hoe veel schade jij zou hebben.
 
mja , waarom wil je dit weten dan?

aangezien ik wel kan zeggen zoveel zal het kosten ,maar ten eerste zien wij de schade niet en wij weten de algehele staat van jou scooter ook niet , en hoe de scooter ervoor was..

en bovendien , de enigste die je kan vertellen wat je weerkrijgt is de schade expert , die zegt hoeveel je terugkrijgt , en daar moet je het mee doen , je kunt hoogstens een 2e expert laten komen als je het er echt niet mee eens bent.

dus het bedrag van te voren te gaan bekijken heeft gewoon geen enkele nut...
 
Back
Top