Hoe heet dit nr ? #4

Advertisement - register to remove this

Aangezien er een nieuw topic is eventjes de vraag opnieuw :p

Er zijn wat hardcore nummers in omloop waar DMX zijn bijdrage doet.

Wie o wie weet wat namen voor me?

Adioz

Dennis
 
Nogmaals dan :

Zoek aan paar nummers :

1 ) Beetje vrolijke party liedje , ook erg bekend. Een hogere mannen stem : " Givin'it up , givin' it up , givin' it up. Down " Of " now " oid. Beetje zoals dat liedje Equador.

2 ) Weer een beetje dance achtig en nieuw. Mannen stem. In de tekst komt " since 1984 " voor.

3 ) ( de laatste :p ) Het is een remix van een oude groep die koorgezang doet. Nu komt het weer voor in die liedje, maar dan wordt het ge-mixed met wat Trance muziek oid. Erg mooi liedje , buitenlandse taal ( volgens mij verzonnen oid ).

Thanks !

Nummer 3 was net weer op SLAM!FM ! :D

// edit : Nummer 3 was iets me " amino " oid ?
 
Last edited:
een dance nummer het is nog niet oud en je hoort er een paar keer 'da be die da be dai" (van eifel 65 i'm bleu) iemand die het weet?
 
Hier:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hSeZqEezu_Q"]YouTube - Flo Rida - Sugar - New Download + Lyrics[/ame]
zit het in, maar het is niet echt dance :p
 
Zoek dus een nummer van america's best dance crew. In de tekst kwam iets van step 1 step 2 voor. Was een rap nummer. Misschien dat iemand het toevallig weet... Want meer informatie heb ik zo niet.
 
Luisterde vanochtend Evers staat op (zonder evers)
Kwam een wat ouder nummer voorbij (oldskool)
Beetje rock?
In 't refrein zat een zin, iets in de richting van : Straight through my heart.....

Kan 't niet vinden op youtube of wat, word dr helemaal gestoord van is een heel bekend nummer. Wel oud dus.
 
Volgens SLAM!FM wordt 'ie op elke jhoek van de straat afgespeeld,. Hier ook binnenkort zeggen ze. Komt morgen binnen in de charts. Vrouwtje met hoge stem. Titel is iets met Le nog wat. :p
 
Back
Top