Hoe heet dit nr ? #4

Nog mensen naar bloemendaal zondag?
Hedkandi.

Gezien het hier over slamfm gaat :P

1x op zondag naar de opening @ Bloomingdale geweest (ook hed kandi), WAT een drama feest. Veeeeel te druk, deel v/d drank halverwege de avond op, vechtpartijen etc etc. 1x en nooit meer dus :p

1x op zondag naar de opening @ Bloomingdale geweest (ook hed kandi), WAT een drama feest. Veeeeel te druk, deel v/d drank halverwege de avond op, vechtpartijen etc etc. 1x en nooit meer dus :p

Tja wel vip, misschien dat dat scheelt? :P
Ben er zelf nog niet geweest.

Tja wel vip, misschien dat dat scheelt? :P
Ben er zelf nog niet geweest.

VIP is echt ZEER onboeiend imo. Het feest vindt plaats op de dansvloer, niet met je luie reet op één of andere bank afgezonderd van de rest.

Vraag me trouwens af waar ze daar in godsnaam een VIP hebben gemaakt. Zo groot is die tent niet..

heej iedereen,

Ik ben net terug uit lloret en ik hoorde vaak in San trop het liedje dat ging als: "Start your kiss, start your kiss right now, start your kiss,..." (House/dance). Ik ben op zoek hiernaar heb namelijk mooie herinneringen hieraan!!
cool.gif

Bedankkt!

mzzl

VIP is echt ZEER onboeiend imo. Het feest vindt plaats op de dansvloer, niet met je luie reet op één of andere bank afgezonderd van de rest.

Vraag me trouwens af waar ze daar in godsnaam een VIP hebben gemaakt. Zo groot is die tent niet..

Het is toch ook buiten :P
En ja veel zal t denk ik ook niet boeien, net wat je zegt.
Mocht het kutweer zijn, dan wel naar binnen idd.
Waar 5000 minder man in kan dan met het strand er bij :D

Achja, ik zie 't wel :)

Ik zoek een hardcore liedje, is zo'n gast zo die roept:

yeahhhhhhh you don't stop, dan brabbelt die iets uit,
yeah if you don't stopppppp

dan de bass en deuntjes etc... 8)

Zoek een house nummertje. Hoorde het snachts een keer op slamFM. Tekst gaat een beetje van: "Getting bold on the back of my head" En dat dan steeds achter elkaar.
Iemand?:)

Ben op zoek naar Artiest en titel van een liedje wat nogal depresief klinkt. De clip gaat over een teddybeer die zelfmoord wil plegen ofzo?

Back