Hoe heet dit nr? #3

3 ) Weer een beetje dance achtig en nieuw. Mannen stem. In de tekst komt " since 1984 " voor.

Sander van Doorn Featuring Robbie Williams - Close my eyes
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fmo-qkgb2u4"]YouTube - Sander Van Doorn vs Robbie Williams - Close My Eyes (Official Video HD)[/ame]

Dit moet 'm wel zijn.
Bestaat inmiddels alweer een tijdje, maar niet verkeerd idd.

Alstu. :*

Voor de hardstyle boys, hoe heet die hardstyle remix van dj panda - it's a dream/hardhouse. Noisecontrollers draaien um vaak volgens mij :)

Edit: noisecontrollers - attack again

Last edited by a moderator:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ci8RsMAnZQc"]YouTube - Noize Suppressor Live at Masters Of Hardcore 2008[/ame]

Hoe heten deze nummers ?, liefst allemaal aub.

Mijn dank is groot.

okee er was 'vroeger' zo'n nummer, in de jumpstyle tijd :P ik haatte jumpstyle zelf, maar vond de muziek wel grappig. En het heette volgens mij iets met "Masterstyle" of iets... iets met master in de naam van het lied of in de naam van de artiest. Maar ik kan het nu niet meer vinden, en vond het wel een grappig liedje..

Iemand die weet welke het is?

Ik ben opzoek naar een dancenummer dat omstreeks een uurtje of 20.54 vanavond nog op TMF was.
De clip is erg vaag, één of andere vage dude met een rare zonnebril op lijkt met een experiment op een kasteel bezig te zijn.
iemand? :X +ralf+

ik ben op zoek naar een nummer wat regelmatig op slam fm wordt gedraaid
het is een dance nummer en het refrein is echt met een brits accent
iemand enig idee?
tnx

Weet iemand de tracks die in de film resevoir dogs worden gedraaid?
Sowieso de soundtrack. Ik hoorde hem laatst en toen dacht ik bij mezelf deze moet ik echt hebben.

Voor degene die niet weten wat ik bedoel:):

Reservoir_Dogs.jpg

[edit] Track listing

1. "And Now Little Green Bag..." (Dialogue extract performed by Steven Wright) – 0:15
2. "Little Green Bag" by The George Baker Selection – 3:15
3. "Rock Flock of Five" (Dialogue extract performed by Steven Wright) – 0:11
4. "Hooked on a Feeling" by Blue Swede – 2:53
5. "Bohemiath" (Dialogue extract performed by Steven Wright) – 0:34
6. "I Gotcha" by Joe Tex – 2:27
7. "Magic Carpet Ride" by Bedlam – 5:10
8. "Madonna Speech" (Dialogue extract performed by Quentin Tarantino, Edward Bunker, Lawrence Tierney, Steve Buscemi and Harvey Keitel) – 0:59
9. "Fool for Love" by Sandy Rogers – 3:25
10. "Super Sounds" (Dialogue extract performed by Steven Wright) – 0:19
11. "Stuck in the Middle" by Stealers Wheel – 3:23
12. "Harvest Moon" by Bedlam – 2:38
13. "Let's Get a Taco" (Dialogue extract performed by Harvey Keitel and Tim Roth) – 1:02
14. "Keep on Truckin'" (Dialogue extract performed by Steven Wright) – 0:16
15. "Coconut" by Harry Nilsson – 3:50
16. "Home of Rock" (Dialogue extract performed by Steven Wright) – 0:05

:)

Zoek aan paar nummers , die waren vandaag op SLAM!FM , de eerste 2 in de SLAM Jam geloof ik :

1 ) Een beetje dance nummer best bekend , een vrouwen stem , gaat een beetje zo : " Falling in love , ooooeeeehhhh ooooeeeehhh ". Het ge-oeh is heel langdradig.

2 ) Beetje vrolijke party liedje , ook erg bekend. Een hogere mannen stem : " Givin'it up , givin' it up , givin' it up. Down " Of " now " oid. Beetje zoals dat liedje Equador.

3 ) Weer een beetje dance achtig en nieuw. Mannen stem. In de tekst komt " since 1984 " voor.

4 ) ( de laatste :P ) Het is een remix van een oude groep die koorgezang doet. Nu komt het weer voor in die liedje, maar dan wordt het ge-mixed met wat Trance muziek oid. Erg mooi liedje , buitenlandse taal ( volgens mij verzonnen oid ).

Thanks !
De 1ste is Armin van Buurten ft. Sharon den Adel - Cant help falling in love

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ygQAO9q8Nd8"]YouTube - Summerfestival 2008 official aftermovie[/ame]

iemand het liedje rond 2 minuut 33 & die rond 1 minuut ??

Back