Hoe heet dit nr ? #4

Ja, ff denken hoor.. Had hem op pc (ergens :P)

Edit: Pan-Pot - Confronted

Ik dacht ff te shazammen maar daar kwam Garth - Dan Nicol, Dan Freeme uit haha.
Je kan hem wel via zippyshare downloaden wss.

Thanks! Echt een heerlijk nummertje btw. :)
 
Vraagje..

Hoe heet dat nummer waar je af en toe zo'n neger doorheen hoort met "wake up and...."

Voor de rest hoor je de hele tijd een vrouw. :P
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=VUjdiDeJ0xg&ob=av3e"]YouTube - Taio Cruz - Dynamite (Int'l Version)[/ame]

Het refrein lijkt volgens mij op een liedje van een aantal jaar terug. Klopt dit, zo ja, welke is het?
De melodie waarop die "I Throw My Hands Up In The Air Sometimes" zingt met name.
 
Net was er op slamfm, rond kwart voor 9 een beetje een apart nummer.
Hoorde je een dame praten "like a gee six, like a gee six" en nog wat, en daarna weer een rapper oid, met een beetje een house beat.
Was vet nummer, iemand enig idee?
 
Last edited:
Weet iemand hoe het nummer heet dat telkens te horen is in de film 'de kleine blonde dood' als dat wijf (mieke) een beetje suicidaal achter het stuur zit met een zonnebril op (s'nachts). Soort van opera....
 
Net was er op slamfm, rond kwart voor 9 een beetje een apart nummer.
Hoorde je een dame praten "like a gee six, like a gee six" en nog wat, en daarna weer een rapper oid, met een beetje een house beat.
Was vet nummer, iemand enig idee?



[ame="http://www.youtube.com/watch?v=GvgJEznqtms&feature=related"]YouTube - "LIKE A G6" (OFFICIAL) FAR EAST MOVEMENT (FM) feat The Cataracs & Dev[/ame]
 
Ik was benieuwd naar wat dat eigenlijk betekende. Een G6 is dus een prive jet. :)

A G6 is a Gulfstream jet that costs $58.5 million and flys at speeds of Mach 0.90 or 572 mph. The jet is referenced in the song 'Like A G6' by Far East Movement.
 
Hoe heet dat liedje dat in een reclame was (ik dacht een auto reclame), het liedje begint met puur het deuntje wat heel de tijd in je hoofd kan blijven zitten, een beetje een schraal geluid.. Het is sowieso al is eerder voorbij gekomen hier op het forum maar kan het niet meer vinden

edit :P in de eerste post gevonden :+ jerk it out
 
Back
Top