Hoe heet dit nr ? #4

Ik ben momenteel bezig met wat knip en plak werk aan een video voor de leut, en ik zoek daarbij een nummer. Het is een nummer wat ze vaak op militaire begrafenissen spelen in VS. Weet iemand hoe dat nr heet? Ik heb al gegoogled maar daar word ik ook geen steek wijzer van.
De muziek in het nummer heeft een beetje iets weg van een doedelzak.

Iemand?

Ik zoek de remix van het volgende nummer:

Guus meeuwis - Zo ver weg

Die apres ski remix oid.

iemand?

Edit: Zie nu die van Starkoo, maar volgens mij is er nog een andere versie?

Last edited:
plaatje die ze wel eens op Veronica draaien,
Keiharde rock plaat, een break erin met basgitaar.. en dan hoor je een paar x Take it all awayyyyyy en daarna weer verder beuken. Refrein is ook iets met take it all away erin

Heb gisteravond vette plaat gehoord @ slam fm. Helaas niet opgenomen, het was 0:50.
Alleen weet de titel niet en naam van de artiest.

Het was dance/trance mix met love zinnen gesproken door vrouw/meid. Heb je ook niet veel aan, iemand ideeën?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=tuA7YJcUv-8"]YouTube- Armin van Buuren vs Sophie Ellis-Bextor - Not Giving Up On Love (Dash Berlin 4AM Mix)[/ame]

??

Heb gisteravond vette plaat gehoord @ slam fm. Helaas niet opgenomen, het was 0:50.
Alleen weet de titel niet en naam van de artiest.

Het was dance/trance mix met love zinnen gesproken door vrouw/meid. Heb je ook niet veel aan, iemand ideeën?

Gevonden

Example - Kickstarts

Ik zoek een nummertje wat je afgelopen maanden vaak op tmf hoorde.
Het is een r&b nummer met een stukje dance (happyhardcore achtig stukje erin) waarna het weer ineens overslaat in een r&b beat. In de clip zie je geloof ik negroide meisjes voor een spiegel staan dansen. thanks

Edit: Hij schoot me ineens te binnen ik bedoelde 'ludacris - How low can u go'

Last edited by a moderator:
Ja, ff denken hoor.. Had hem op pc (ergens :P)

Edit: Pan-Pot - Confronted

Ik dacht ff te shazammen maar daar kwam Garth - Dan Nicol, Dan Freeme uit haha.
Je kan hem wel via zippyshare downloaden wss.

Back