Hoe buddy openen zonder slot?

Status
Not open for further replies.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik zit met een dik probleem denk ik.

Ik heb me scooter vandaag opgeknapt, ook is er een nieuw contact slot en buddyseat slot erop gekomen. Alleen ik was vergeten om het kabeltje te monteren van het slot van de buddyseat.

Ik deed daar alleen me gereedshap in en deed hem dicht. (toen was het eigenlijk al te laat)

Toen ik hem open wilde doen, kwam ik erachter dat ik vergeten was om het kabeltje aan het slotje te doen.

Nou vroeg ik me af, hoe krijg ik nog me zadel open. Is er een truckje zodat voor 1 keer het slotje weer open klikt.
 
Advertisement - register to remove this

ik rij al bijna een jaar zonder buddyslot in me sf2 en gaat prima gwoon ej vinger in het gat stoppen en dan aan het ijzer dingetje trekken dan gaat hij open

lauwww man, mag ik dan gelijk je kenteken? weet ik welke ik volgende keer leeg moet komen halen -:-

lekker nuttig weer... :|

@TS logisch natuurlijk dat het je moeilijk gemaakt wordt, is natuurlijk ook niet de bedoeling dat iedereen met een kleine schroevendraaier in 5 minuten je buddy open heeft :p mja, wel lullig als je dan zo'n situatie als dit hebt natuurlijk...
 
Vandaag was ik weer dom bezig.

Was op een of andere manier me sleutelbos erin gekomen.

Kon weer me achterkap verwijderen. Gelukkig hoefde ik dit keer alleen aan het kabeltje te trekken en was weer open. Net een paar minuten voordat ik naar me werk moest.
 
Vandaag was ik weer dom bezig.

Was op een of andere manier me sleutelbos erin gekomen.

Kon weer me achterkap verwijderen. Gelukkig hoefde ik dit keer alleen aan het kabeltje te trekken en was weer open. Net een paar minuten voordat ik naar me werk moest.

mischien wat minder drinken :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top