Area51 sleutel afgebroken, hoe buddy open te krijgen?

Status
Not open for further replies.

Mark.S

Well-Known Member
Mijn sleutel voor de buddyseat is afgebroken, het afgebroken stuk heb ik uit ergernis ergens heen gegooid en kan het niet meer vinden :+ nu heb ik het achterlicht er al uit gehaald om bij het slot te komen, maar ik weet niet of het zo open te krijgen is.. Bij beta's kan je de buddy dan zo opentrekken, maar bij een area gaat dit niet, is er geen andere manier? :( Zijn er mensen met ervaring?

bvd, mark :p


edit// heb wat gesearcht, maar kwam niet egt verder, jammer dat k geen runner heb ben ik al achter gekomen :D
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

kappen gaan er niet af, omdat je het zadel open moet hebben om de schroeven los te draaien :+ kan alleen mn achterlicht eruit halen, maar dar schiet je niet veel mee op :(
 
als je je scooter een beetje kent moet je toch wel een idee hebben hoe je het open krijg neem ik aan?

bij me firefoxjes wist ik iig alles (starten zonder sleutel/buddy openmaken ect ect)

anders gewoon je slot eruit beunen...
 
weleens een area bekeken? die heeft meer schroefjes als 2 firefoxjes bij elkaar,

en zelfs het area buddy slot zit degelijk in elkaar, bij veel andere scooters als je even met je hand onder de kappen graait heb je zo het kabeltje te pakken.
 
weleens een area bekeken? die heeft meer schroefjes als 2 firefoxjes bij elkaar,

en zelfs het area buddy slot zit degelijk in elkaar, bij veel andere scooters als je even met je hand onder de kappen graait heb je zo het kabeltje te pakken.



geloof je meteen kerel, was ook niet slecht bedoeld ofzo (dat je zo opgefucked reageerd);)

ik zeg alleen, als je je scooter wel ééns uitmekaar hebt gehad, dat je dan wel weet hoe je het open zou kunnen krijgen...
 
Heb idd wel eens een area uit elkaar gehaald en inelkaar gezet. Maar zou het toch echt nog eens een keer moeten bekijken voordat ik weet hoe je zoiets open kan krijgen. Zit in ieder geval lang zo makkelijk niet als bij een roxje bijv.
 
ga zo als reeds gezegt naar een slotenmaker.
en als dat echt niet lukt kijken dat je je buddy zo netjes mogelijk open makt op een andere manier.
maar let wel op je hebt zo een kap naar de haaien hoor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top