Area51, probleem afstelling, gaat niet meer aan?

adriaan

adriaan26
mensen heb een probleem men scooter deed vandaag in 1 keer raar stotteren en doen heb er na gekeeken lag men vacium slang onder de start moter eraf heb um er weer opgezet was et weer goed s avond's begon ie weer stotteren uitvallen nu wil ie niet meer aan vacium slang is niet verstopt nix wil gewoon niet meer loopen kan iemand me helpen:mad:
 
Advertisement - register to remove this

Als 1e, post ABN, dus let op je spelling.

Kan je nu nogmaals je vraag stellen, maar dan duidelijk met normale zinnen die te lezen zijn en leestekens?

Ik snap dat je vacuumslang eraf is gegaan, maar dat gebeurt niet vanzelf?
 
ja sorry

zoals je gelezen had lag men vacium slang er af had um er vammiddag weer opgezet toen was het probleem over reed ie weer goed maar nu doet ie et weer de slang zit er goed op en kan niet los komen maar heb zonet gekeeken naar men bougie maar die vonkt helemaal niet meer maakt niet uit waar ik um op druk op men cilinder vonkt ie niet op et frame ook al niet ga er vanuit dat men bougie stuk is hij is koffie bruin
 
Vraag je dat nou aan jezelf of ? :?

Oja , wat Bas zegt. ABN...

. , ; : ' " \ / > < ( ) * & ^ % # ! en hoofdletters weet je wel ?

Maar goed... Is je massa snoer fatsoenlijk aangelegd ? Genoeg massa ? Vocht in je ontsteking ?
 
Probeer een nieuwe bougie?

En als je nu niet fatsoenlijk ABN post, is het einde verhaal voor dit topic. Mensen hebben geen zin een posting 3 keer te lezen voordat ze kunnen ontcijferen wat je bedoelt.
 
het is al klaar nieuwe bobine en een nieuwe CDI en et was weer prima je hebt ook niks aan zoon forum et enigste wat jullie doenis zeiken over ABN weet zelf ook wel dt dat moet ben dislekties dus hoe dat gezeik maar lekker voor een ander :p
 
Oke dan doen we dat. Maar het kan wel wat minder met dat ABN ,
dat weet ik zelf ook wel.
Zat een beetje in de stess omdat mijn scooter er zomaar mee op hield,
dat is toch wel te begrijpen??.
Nou het is voor mij zo klaar mijn excuus voor het verkeerd typen.
Hoop dat et zo goed is??.

MVG.
A.Dijkstra
 
het is al klaar nieuwe bobine en een nieuwe CDI en et was weer prima je hebt ook niks aan zoon forum et enigste wat jullie doenis zeiken over ABN weet zelf ook wel dt dat moet ben dislekties dus hoe dat gezeik maar lekker voor een ander :p

Weer geen ABN. 8P

Oke dan doen we dat. Maar het kan wel wat minder met dat ABN ,
dat weet ik zelf ook wel.
Zat een beetje in de stess omdat mijn scooter er zomaar mee op hield,
dat is toch wel te begrijpen??.
Nou het is voor mij zo klaar mijn excuus voor het verkeerd typen.
Hoop dat et zo goed is??.

MVG.
A.Dijkstra

Al iets beter. :*
 
Back
Top