Dit zou heel goed kunnen.Soms denk ik dat er een paar kinderachtige gasten het aan het verstieren zijn en het dus niet echt betrouwbaar is.
Hier staan ze wel geregeld. Sowieso 1 x per maand maar in vergelijk met 2004 tot 2015 een mega verschil. 2004 heel veel, tot elke week aan toe en uitgangen van scholen werden vast gezet. (Stond zelfs exact voor de poort van school) en tegenwoordig op verschillende punten en niet meer zo heftig als destijds.( ja je zou t niet zeggen maar ik heb echt op school gezeten hahaha)In mijn ervaring zijn rollenbanken toch een beetje verleden tijd. Natuurlijk zullen ze ooit nog wel eens ergens staan, maar het is zeker niet meer zo als vroeger.
Nu zal je sneller aan de kant gehaald worden als ze je te snel zien rijden, en dan ga je gewoon mee naar het bureau. En dan zetten ze hem daar op de rollenbank.
Je hebt helemaal gelijk. Stelletje sukkels in mijn ogen... Zelfde figuren die vertrouwen op een navigatiesysteem. Niet meer zelf nadenken en doen wat er gezegd wordt...Grote Hoax die Rollerbank APP . zijn van die zielige figuren , zien Handhaving en melden gelijk Rollerbank .
En er word gelijk aangenomen dat het zo is .