HK-Tuning Vision

Status
Not open for further replies.

Kneiter

Retired
Men kopen ene vision:

DSC05394.JPG

DSC05395.JPG

DSC05396.JPG

DSC05397.JPG

En gaan aan het lassen:

DSC05398.JPG

DSC05399.JPG

DSC05400.JPG

DSC05401.JPG

DSC05402.JPG

Onderdelen lijst:

Cilinder???? stage 783924 tuned :p
Kundo KRD F1
28mm Keihin
Hebo Racing Pen12 krukas
Malossi Binnenrotor
Malossi Overrange
Malossi Deltaclutch
Malossi Wingbell
Malossi RS24 schokdemper
Top Performance carterdeksel
Top Performance vertandingsdeksel
Polini primaire en secundaire vertanding
TNT stuur
DD LC minarelli horizonaal blokkie
Yamaha Aerox achtervelg
Aprilia SR voorvelg
Aprilia SR vork
Kneitetuning spruitstuk
Kneitertuning subframe
MetrakitK Remschijf

etc....

Plannig:

Vork afdraaien
Subframe bouwen
Spruitstuk bouwen
Cilinder aanschaffen

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Eyz.... stoere vision heb je daar. Een vriend van mij heeft ook een gare vision in zijn achtertuin. We willen die ook gaan verbouwen met een heel mooi minarelli blok, die ik op zolder heb liggen. Alleen hoe heb jij het gedaan met het subframe? En de ophanging? Kan je daar misschien een mooie foto van maken? Of een tekening ofzo. Wrum heb je trouwens een andere voorvork?? Suc6 ermee. Bruut project iig

OMG, gewoon een mina LC blok eronder proppen :P Word het subframe ook nog verlengt? Dat de wielbasis ook nog groter word? Voor de rest meesterlijk :) Ook nog ideeën voor de kappen ed?
suc6 ermee

Zeker vet, vision is niet zo zwaar toch? dus al wel gaan blaaschen.. :) verder ook nog leuke ideeen voor het uiterlijk?

Originally posted by Martinb
Eyz.... stoere vision heb je daar. Een vriend van mij heeft ook een gare vision in zijn achtertuin. We willen die ook gaan verbouwen met een heel mooi minarelli blok, die ik op zolder heb liggen. Alleen hoe heb jij het gedaan met het subframe? En de ophanging? Kan je daar misschien een mooie foto van maken? Of een tekening ofzo. Wrum heb je trouwens een andere voorvork?? Suc6 ermee. Bruut project iig

Haha heb je dat std velgje en vork gezien? :'(

Originally posted by Marco.vd.Z
OMG, gewoon een mina LC blok eronder proppen :P

Dan kan het nog wel vet zijn, ik zeg niet dat het veel werk is, of moeilijk ofzo, maar dat het er zwaar bruut uiziet. Jubbega gaat echt vet worden volgend jaar denk ik zo :)

Originally posted by Pronk
OMG, dit is wel heel erg bruut! :D
Weegt zeker geen drol zo'n vision?

Niet veel nee, maarja vind het niet gek, framepje bestaat uit wat 1,5mm staalplaten en met wat U-vormen erin :rolleyes:

Dan kan het nog wel vet zijn, ik zeg niet dat het veel werk is, of moeilijk ofzo, maar dat het er zwaar bruut uiziet. Jubbega gaat echt vet worden volgend jaar denk ik zo :)

Ik zal straks wel eens een foto van het frame posten, wordt nog best lastig om er een fatsoenlijk blokophanging in te fixen.

Extreem vet dit. Ik had al wat gezien in het nutteloze foto's topic!
Respect dat je dit gaat bouwen alleen ik hoop 1 ding en dat is dat je alleen rechtuit gaat branden met dit ding :D

Originally posted by Mol
Extreem vet dit. Ik had al wat gezien in het nutteloze foto's topic!
Respect dat je dit gaat bouwen alleen ik hoop 1 ding en dat is dat je alleen rechtuit gaat branden met dit ding :D

Sinds wanneer gaan we met een bochtje sprinten Marcel? :*

oo nee ik zeg niet dat het niet bruut is integendeel ;) ben benieuwd, flink vlammen en krak :D

Status
Not open for further replies.
Back