Hip-Hop tracks

Status
Not open for further replies.
JeffreyZwolle said:
en hoe was het??
KUT dat was het. hij kwam rond 20;00 ff op het podium voor een intervieuwtje en zat ie dingen te zeggen als: ik kan niet zo goed in 1 keer iets schrijven en opnemen. daarna verdwijnt ie, komt ie rond 24;00 (ipv 23;00) weer op het podium om het op te nemen (in een hokje, waardoor je er nix van hoort). heeft ie dus helemaal nix live voor het publiek gedaan. op het laatst mocht iedereen nog met em op de foto, maar daar had ik niet zon trek meer in.
 
gisteren naar de halve finale geweest van de grote prijs van nederland... was wel leuk, jammer dat excellent niet door ging..
hij liet het publiek hem dingen aangeven (telefoon, pinpas, vloei, schoen, shirts enz) wat ze bij zich hadden en hij deed er een freestyle over... was heel erg vet.

grote winnaar was cartes geworden...
 
ja vet dat filmpje was bij van eigen bodem hier in zwolle... dat kereltje was niet van het podium af te krijgen :p

maar is dat zeker dan dat duvelduvel uit elkaar is? ik hoor wel overal geruchten enz maar ik weet niet of ze er zelf iets bekend over hebben gemaakt... zag Rein vrijdag nog in hedon, achteraf had ik het hem moeten vragen misschien...
 
Bron: duvelduvel.com

"Tis leuk geweest! Tijd voor iets nieuws. Maken jullie er maar een speeltuin van. Platenduivels, onduku wannabe gangsters en spitsvondige stink biters. Die scene is zo infantiel hiero tzou werkelijk te lelijk zijn indien ik me er nog in zou begeven. Ik ben lusu. O N E L O V E. (Voor de oprechten)"
 
Ik zou graag wiilen weten wat jullie hiervan vinden: Bigy Promo.

De geluidskwaliteit is niet echt goed doordat het 64Kbps MP3's zijn en doordat de CD te hard is opgenomen, daarbij kreeg ik de speler niet goed aan het werk met de betere MP3's (Bitrate probleem terwijl alles goed stond :? ).

Misschien komen er binnenkort wel wat downloads beschikbaar.
 
jammer, ik ga niet... :( denk dat ik echt wat ga missen... laat ff weten hoe het was :)

ik heb gisteren wel kaartjes gekocht voor de adrealine tour met u-niq, winne, A&C, straatsoldaten...
 
Last edited:
Oosterpoort was vet :W !!!!!!!! BlaBla in het voorprogramma samen met Typhoon, Ty werd later vergezelt met Blaxtar 8) Toen kwam Opgezwolle.... Maar Jawat! kwam ook nog even kijken 8) Was ernstige bende!!!! Delic liet nog een nieuwe beat horen........Daaaaaaaamn!!! Heeeerlijke bass & beat 8) Al met al... TOP avond!!!! Gelukkig ben ik op het juiste moment naar voren gegaan om los te gaan. Tijdens de oldskool nummers 8)
 
Al wat lui nieuwe album van Hi-Tek beluisterd? Hij is dope 8)

13 November drop Talib zijn nieuwe album wordt ook vet denks :W
 
Ben nu ff plaat van Big L-Lifestylez Ov Da Poor and Dangerous aant t luistere ;) dopeness...

ws volgende week 27 oktober naar Kiddo Cee ft opposites.. voor 10 euro.. ben benieuwd. Ga eigenlijk alleen maar voor Kiddo
 
vind die promologica mixtape wat minder.. zitten wel wat dope tracks bij.. maar kiddo is gewoon DE freestyle koning
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top