Hip-Hop tracks

Status
Not open for further replies.
Heb um gister ff "gekocht" over internet. Hij is opzich niet slecht, maar tis ook weer niet de doorsnee hip hop. Bijna alle nummers zijn met iemand anders gemaakt..voornamelijk vrouwen. Tis beetje andere stijl, minder 'gangster'
 
Geloof dat diddy z'n eigen teksten niet eens schrijft..

Ik heb net het nieuwe album van The game - Docters advocate gedownload en ik vind m een beetje tegenvallen (op een paar nummers na).
 
Klopt :) Wij hebben hem ook sinds vanmiddag binnen. Ik had ook niet verwacht dat het een heel tof album zou worden. Vooral als ik naar de cover kijk :D
 
Vanavond concert van Ice Cube live te volgen @ fabchannel.com vanaf 21:00 geloof ik :) (voor de mensen die vanavond geen voetbal gaan kijken..)
 
http://www.statemagazine.nl/forum.php/article?data[articleid]=1658

Iemand hier meer van toevallig? Gaat om Lady Di. Zag net een stukje van de theathershow van Ali B en daar ging ze behoorlijk los, en damn wat is ze lkkr :)

Gerben :*



midleftaq4.jpg
 
Last edited:
Geloof dat diddy z'n eigen teksten niet eens schrijft..

Ik heb net het nieuwe album van The game - Docters advocate gedownload en ik vind m een beetje tegenvallen (op een paar nummers na).

kheb dat album al tijdje maar vind t opzich echt niet zon slecht album, vooral ol' english vind ik echt super vet.
 
als je nattigheid voelt,
echt een kut nummer is dat gek. en dat accent van dr stoort me ook mateloos.

Nja bovenstaand nummer is ook niet egt mijn style, maar toen ik er net @ Tv zag vond ik haar best goed. Maargoed, het is weer is wat anders. Zo vaak kom je vrouwen niet tegen @ Hip Hop Scene :)
 
Dat nummer van Lady Di vind ik persoonlijk drie keer niks toen ik het hoorde @ the box..

Maar ik heb ook The Black Wall Street Journal van The Game, die vind ik beter dan the doctors advocate :)

Maar hij komt ook 20 of 21 december naar Amsterdam, alleen dan moet ik alleen gaan :( Vriend van me kan dan niet mee, aangezien we een flinke afstand van A'dam wonen en de volgende dag weer om 9 uur s'ochtends school hebben

Zelfde verhaal met Opgezwolle toen ze in Hengelo waren, moest ik weer alleen. Dus maar niet gegaan..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top