Hip-Hop tracks

Status
Not open for further replies.
Maitre R. said:
Inderdaad geen slecht album :)

Songs op de beat van don't cha van de pussycatdolls en op ghostbusters :p

Nu proberen aan the doctor's advocate te komen 8) Blue collar van rhymefest lijkt me ook wel gaaf :)
 
paar cd's erbij8)

yukmouth - the new testament
outlawz - ride with us or collide with us
Outlawz - Neva Surrenda
partner-n-crime - club bangaz
memphis bleek - M.A.D.E.
Memphis Bleek - 534
Rhymefest - blue collar
lil' flip - undaground legend
Lil' Flip & Z-RO - Kings Of The South
Young Gunz - Tough Luv
Nas - Lost Tapes
Talib Kwali - Beautiful Struggle
B.G. - Heart Of Tha Streetz vol. 1
Freeway - Philadelphia Freeway
N.O.R.E. - Grimey... God's Favourite


ben wel weer een tijdje zoet:W
 
Komt veel goede muziek uit de laatste tijd maar dan zit je weer The Chronic van Dre en Murder was The Case van Snoop te luisteren en dan is het weer duidelijk wie de koningen zijn :W

Snoop & Dre in hun old-school style is gewoon de beste combinatie ever.
 
Appa - Meest Onderschatte Mixtape.

appa_28.gif

http://rapidshare.de/files/27757913/Appa-De_Meest_Onderschatte_Mixtape_-2006-www.appaman.nl.zip.html
 
Ruben said:
Winne is officieel Top Notch member 8) Kan niet wachten op zijn album!!!

http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=29

Mixtape waar hij ook op staat ;)

Ook wel iets grappig, een samenwerking tussen Kubus en Ghostface Killah.
Kan nog wel iets leuks opleveren voor Kubus als Ghostface het vet vind denk ik...

State Magazine said:
De eerstvolgende editie van deHop, waar op één avond een producer, ontwerper en rapper een gruwelijke 12'' in elkaar zetten, wordt wel een hele speciale. Op 27 september gaan Ghostface Killah en Kubus met elkaar aan de slag in Panama te Amsterdam. En jij kunt er zelf weer bij zijn om met een drankje in je hand het produktieproces in werking te zien.


Nog wel het vetste bericht is dat de Shirts van Fakkelteit, de Solo-cd van Sticks al tekoop zijn dus de cd zal niet lang op zich laten wachten neem ik aan :W

Wie heeft btw het album van U-niq - Rotterdam voor me.
 
Last edited:
Kan niet wachten op Fakkelteit!!! MC van Sticks was al een te vet album 8)

Ben trouwens ook erg benieuwd naar het nieuwe album van DJ Nicolay - Here . Hij is misschien niet zo bekend, maar hij heeft samengewerkt met Lil' Brother en is echt de nieuwe shit daar in Amerika. 5 September komt het album, wil hem zo graag mogelijk hebben!!!!

Ben ook erg benieuwd naar Kubus en Ghostface... Een grappige combi vind ik. Zou Kubus hem zijn benaderd ? :p
 
David said:


Ow hebben we hem, toen ze een paar maanden terug een 'clip' gingen opnemen (gewoon voor hunzelf ofzo) heeft een deel van die groep een politie auto gesloopt, lekkere figuren.

Heb een paar tracks geluisterd, opzich is het superfout kwa tekst maar het klinkt wel goed kwa rap en beats. Tony Montana samples zijn echt not done :X Maarja ik ben allergisch voor dit soort rappers, zijn er zoveel in Nederland, lijkt wel of elke marrokaan of turk gaat rappen zodra hij 12/13 is.
 
Stephan@Spy said:
Ik heb erg veel Wu-tang shit. Hoe heet het nummer, zoek ik het voor je op.

Ik heb 4 dvd's vol met hiphop mp3's, waarvan ook veel wu tang.

Late reactie :p Volledige naam weet ik niet, maar het nummer heet dacht ik "Hit 'em high remix"
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top