Hip-Hop tracks # 2

eey ruben heb je laatst ook "on track" geluisterd op lijn5? Ging over de beloftes van 2007... Winne, Nina en Kempi

hadden ze ook nog een paar gesprekken met Winne aan de tel en draaiden ze de nr's :

Winne - Top3MCs
Winne - Pomp die shit
U-Niq, Winne, feis, Crimson etc - Rotterdam (remix)
Winne - Net als ik?

Was wel een leuke aflevering...
na te luisteren hier:
http://www.lijn5.com/page/shows/132/On Track/160597/Up & Coming

Die van 5 januari...
 
Last edited:
Ik heb btw ook alweer kaartjes gehaald voor Beestenboel 3... op 9 februari. Was nog ff afwachten of het doorging omdat er een dubbel boeking was geloof ik
 
Kende 'm nog niet, volg niet zo veel kwa nieuwe sounds, woon in Frankrijk, dus even naar een concert zit er voor mij op het moment niet bij...
 
Ik heb btw ook alweer kaartjes gehaald voor Beestenboel 3... op 9 februari. Was nog ff afwachten of het doorging omdat er een dubbel boeking was geloof ik

Ja idd, ik heb al een tijd kaartjes voor opgezwolle op 9feb in zaandam... Maar op de opgezwolle site staat wel dat ze op 9feb naar zaandam komen, dus ik hoop maar dat t doorgaat. :)
 
Ja klopt het gaat door in Zaandam... Het beestenboel programma is sowieso altijd een verassing en zal gevult zijn met een hoop andere rappers....

Maar opgezwolle zal er niet bij zijn dit keer, wie er komen is altijd nog een verassing. Wel vet ik heb er iig zin in...

Beestenboel 1 was met BlaBla, U-niq, Winne & straat soldaten
Beestenboel 2 was met Farao, Blaxtar, Typhoon en Dinopha...

dus beestenboel 3 moet ook wel goed komen :W
 
2pac - When we Ride On Our Enemies en Tech n9ne - 187 On The Motherfucking Hook

Van deze twee nummers is een remix gemaakt. Dat is het eerste nummer, het tweede nummer weet ik niet.
 
luister veel opgezwolle, jawat, 0118-vier, enz...

Laatst weer een track gevonden van opgezwolle.. 80 Plussers..

vrij onbekent, en lastig te krijgen.. wel tovv:D
 
Kubus & Bang Bang - learning curve, te dik album, je moet er van houden. Ik vind het fokking dope.
Hij is te luisteren op de luisterpaal van 3voor12, netzoals remindstate van pete philly.
Ooii
 
Kubus & Bang Bang - learning curve, te dik album, je moet er van houden. Ik vind het fokking dope.
Hij is te luisteren op de luisterpaal van 3voor12, netzoals remindstate van pete philly.
Ooii

Ik vind het niets. Je moet er inderdaad van houden. Zelfde dat ik het nieuwe ding van Opgezwolle niets vind. Dat hele senioren gebeuren....
 
Back
Top